فرمانده سپاه تشریح کرد:

 برنامه های بزرگداشت سالروز عملیات‌های حاج عمران وبیت‌المقدس/ چهاراتوبوس از پل‌دختربه مرقد امام اعزام می شوند

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج پل‌دختر گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت بزرگداشت ۲ عملیات غرورآفرین حاج عمران و بیت المقدس در استان و شهرستان پل‌دختر برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان سرهنگ منصور کریمی‌فرد روز یکشنبه در جلسه هماهنگی دفاع مقدس اظهارکرد:با توجه به نقش بسزایی که رزمندگان  لرستان و شهرستان پل‌دختر در این عملیات‌ها ایفاکردند، برنامه ریزی شده در هفته آینده برنامه‌ای در شان و منزلت شهدای این عملیات‌ها در سطح شهرستان برگزار شود.

 

وی افزود: عملیات حاج عمران از عملیات‌های پیچیده دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان غیور لرستان درآن نقش بی‌بدیلی داشتند، به طوری که اهمیت آن رامقام معظم رهبری این‌گونه بیان فرمودند که نبرد مردان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دخترگفت: هم‌زمان در سال‌روز حماسه فتح خرمشهر،برنامه‌ای در راستای بزرگداشت این حماسه و پایداری مردم دزفول در دوران دفاع مقدس طرح ریزی شده و برای آنکه این برنامه‌ها در خور شان برگزار شوند همکاری و‌کمک دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان لازم است.

 

وی افزود:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: فتح خرمشهر از روزهای فراموش نشدنی است و در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

 

سرهنگ کریمی‌فرد یادآورشد شعار محوری امسال در برنامه‌هایی که به مناسبت سال‌روز این عملیات‌ها، برگزار می‌شود، ما متحدیم و تبیین نقش زنان در دفاع مقدس از رویکردها است وبرجسته سازی معارف شهید شاخص که دراین زمینه ۲ شهید از شهدای پلدختر به عنوان شهید شاخص معرفی شدند.

 

وی افزود:تبیین روایت حقیقی از زوایای پنهان جنگ و بیان دستاوردهای حماسه فتح خرمشهر، بزرگداشت مقام شامخ شهدای بیت‌المقدس و تجلیل از آزادگان، رزمندگان و پیش‌کسوتان دوران دفاع مقدس از برنامه‌های در دستور کار در  مناسبت‌های پیش‌رو است.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسبج پل‌دخترگفت:طرح ریزی عملیات فرهنگی در مناسبت‌هایی که در پیش رو قرار دارد و بزرگداشت حماسه سوم خرداد ،مصادف با جشن دهه کرامت در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر قرار خواهد گرفت و وظایفی دراین زمینه برای  هرکدام از دستگاه‌ها تعریف شده است.

وی برایجاد بسترمناسب برای حضور گسترده مردم در این مناسبت‌ها تاکیدکرد وافزود: روز دوشنبه(فردا) یادواره شهید ذوق علی از شهدای عملیات حاج عمران در روستای واشیان و چهارشنبه یادواره شهید شکارچی از شهدای همین عملیات در شهرسراب حمام زادگاه این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 سرهنگ کریمی فرد بر فضاسازی سطح شهرها و محلات توسط شهرداری و شورای شهر تاکیدکرد ویادآورشد: بازپخش تولیدات مرتبط با حماسه آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی یکی از برنامه‌هااست، که انتظار می‌رود اصحاب رسانه در تولید محتوا در این زمینه هم‌کاری لازم را داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دخترگفت: چهاردستگاه اتوبوس در ۱۴ خرداد ماه سهمیه پل‌دختر در اعزام به مرقد امام راحل است که جامعه هدف آن برای اعزام به این سفر،طی هفته آینده بر اساس دستورالعمل ابلاغی به شهرستان اعلام خواهد شد.

 

خبرنگار: هما کریمیان

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات