فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر :

شهید سلیمانی به نسب لر بودن خود افتخار کرد

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: شهیدسلیمانی به نسب لر بودن خود افتخار کرد و فرمود دست تمام لرها به ویژه بسیجیان را می‌بوسم و افتخار می‌کنم نسب لر دارم .

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان سرهنگ حسن آقا خوشبختی روز دوشنبه در همایش جهاد تبیین با موضوع بررسی شاخص های تربیتی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش پل دختر اظهار کرد:نه تنها لرها بلکه تمام ملت‌های آزادی خواه جهان به جایگاه والای حاج قاسم احترام ویژه می‌گذارند و باعث سربلندی و افتخار است.

 

وی افزود: از فیص حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در سیل فروردین ماه ۹۸  پلدختربه علت عدم هماهنگی محروم ماندیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: شهید سلیمانی در یک خانواده متدین روستایی کرمان به دنیا آمد در نوجوانی تلاش می‌کرد تا خانواده را از زیر فشار فقر خارج کند و در جوانی در سال ۱۳۵۸ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در سال ۱۳۶۰ فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در کرمان شد و در سال ۷۶ از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد.

 

وی افزود: شهید سلیمانی نقشه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را در جریان جنگ ۳۳ روزه طراحی کرد و بخش عمده پیروزی حزب الله لبنان مرهون مدیریت و حضور مستقیم حاج قاسم در صحنه نظامی در این جنگ بود.

 

سرهنگ خوشبختی یادآور شد :شهید سلیمانی بنیان گذار ستاد عتبات عالیات بود و موکب های مردمی را احیا و پیاده روی اربعین را زنده کرد.

 

وی افزود: شهید سلیمانی گرفتن سلاح در دست را برای دفاع از آن زن هراسان و آواره وکودکان عنوان می کند و تمام اقدام هایش با اخلاص و رنگ خدایی داشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: مقام معظم رهبری هر زمانی که شهید قاسم سلیمانی گزارشی ارائه می‌کرد فرمود؛من قلبا و زبانا او را تحسین می کردم اما اکنون در برابر شهادت او و آنچه این شهادت برای کشور و منطقه ایجاد کرد سر تعظیم فرود می آورم.

 

وی افزود: شهید سلیمانی ایمان به آیه های قرآن داشت و کمتر از سه ماه بساط داعش را در جهان برچید و جشن پیروزی  پایان عمر این گروهک تکفیری را اعلام کرد و در کوتاه کردن دست استکبار به رهبری آمریکا در منطقه زوال قدرت اسرائیل ،ایجادجبهه مقاومت محقق شد.

 

سرهنگ خوشبختی یادآورشد: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی فرمودند :شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک تر از سردار سلیمانی است.

 

وی افزود:دنیای استکبار در امپراطوری رسانه ای اش نام شهید سلیمانی را حذف می کند و عملیات کورکورانه و بزدلانه انجام می دهد.

 

سرهنگ خوشبختی یادآور شد:مجاهدت های شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در برابر استکبار جهانی توانمند کرد و امپراطوری داعش و سیطره آمریکا را در منطقه جمع و با ضالت از منطقه خارج کرد.

 

وی افزود:شهید سلیمانی هیمنه ی پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را فرو ریخت و زوال امپراطوری صهیونیست به پاس زحمات این شهید والا مقام و امثال او است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: اسرائیل در مقابل گروه اندک فلسطینی به ستوه آمده و دیگر دم از گنبد آهنین و ارتش چهارم زرهی جهان نمی زند.

 

وی افزود: شهید سلیمانی به این جمله ایمان داشت که اگر در مقابل آخرت و دین ما قرار گیرند در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.

 

سرهنگ خوشبختی یادآور شد: شهید سلیمانی به این جمله که ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند ایمان داشت و ماند.

 

وی افزود:هیچکس جرات نمی کرد به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه در منطقه کنونی عین الاسد در عراق نزدیک یا ورود پیدا کند و یا گلوله ای به سمت آن شلیک کند اما در بامداد ۱۸ دی۱۳۹۸ توسط نیروی هوایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و در راستای پروژه انتقام سخت از آمریکا مورد هدف قرار گرفت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:اگر دشمنان در محاسبات خود اشتباه و دست از پا خطا کنند با تمام قدرت پاسخ سخت و کوبنده ای به آنها خواهیم داد و پایگاه های نظامی آمریکا و اسرائیل مورد حمله قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود:دشمن وقتی توان مقابله و رویارویی نظامی ندارد و در میدان شکست خورده دست به عملیات کورکورانه و بزدلانه می زند که این نشانه درماندگی ، استیصال و شکست است. 

 

سرهنگ خوشبختی یادآور شد:هنوز آمریکایی ها جرات ندارند میزان تلفات ،خسارات و کشته های خود را در پایگاه نظامی عین الاسد اعلام کنند.

 

وی افزود:سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای جنایت تروریستی کرمان گفت: انتقام همه ی شهیدان گرفته خواهدشد.

 

سرهنگ خوشبختی یادآور شد:ویژگی شخصیتی شهیدسلیمانی باید درنظام تربیتی آموزش و پرورش الگو قرار گیرد زیرا این ویژگی مکتب ساز است و اداره آموزش و پرورش که  تربیت اسلامی، انقلابی، ایرانی  بر عهده دارد  باید این ویژگی ها را به نسل بعد منتقل کند.

وی افزود:شاخصه ها و ویژگی های سردار دلها باید توسط معلمان به دانش آموزان انتقال داده شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: معلمان و دانش آموزان باید با بهره گرفتن از ویژگی های تربیتی حاج قاسم سلیمانی در مسیری که می پیمایند با ایمان و معرفت حرکت کنند.

 

سرهنگ خوشبختی افزود::مقام معظم رهبری فرمود:جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است که باید توسط معلمان به نسل نوجوان و جوان تبیین شود که اگر رسالت تعلیم و تربیت به درستی به دانش آموزان منتقل نشود دشمن از روزنه ای که ایجاد می شود ورود پیدا می کند.

 

خبرنگار- اسما اسمعیل پور جایدری (محمودوند)

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات