امام‌جمعه پلدختر:

بسیجیان در کمک‌مومنانه و مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند

 

|

 

امام جمعه پلدخترگفت: بسیجیان با  لبیک به ندای مقام معظم رهبری در نهضت کمک‌ مومنانه و در میدان مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی ظهر روز یکشنبه درحاشیه رزمایش کمک مؤمنانه در گفت و گو با  خبرنگارسفیر لرستان در پلدختر ،با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز است وهمواره آماده خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان است.

 

وی نقش بسیج در خدمت‌رسانی به مردم در ابعاد مختلف را کلیدی خواند و افزود: بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خدمت رسانی به مردم خدمات چشمگیری دارد و در هر عرصه‌ای وارد شده موفق و اثرگذار است.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که بسیج امروز علاوه بر خط مقدم اقتصادی و جنگ نرم در جبهه سلامت نیز نقش مؤثری ایفا می‌کند گفت:  بسیجیان با حضور در طرح شهید سلیمانی علاوه بر شناسایی بیماران کرونایی خدمات مختلفی را به آنان ارائه می‌کنند.

 

وی افزود: کمک مؤمنانه فقط بخشی از اقدامات بسیج است که با شیوع کرونا انجام‌گرفته در حالی که آب‌رسانی به روستای تنگ سیستان پلدختربه عنوان  دورافتاده‌ترین منطقه شهرستان، اقدامی ارزشمند و قابل‌تقدیر می‌باشد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود:برای ارایه خدمات پررنگتر به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه همه موظف به همکاری با نهاد مقدس سپاه هستیم.

خبرنگار- محسن مهرابی

 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات