رئیس جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان:

اداره امور مملکت مستلزم تشکیلاتی قوی وکارآمد است

 

 

رئیس جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان گفت:اداره امور مملکت با یک تشکیلات قوی و کارآمد ، کارساز و گره گشا خواهد بود.

 

علی کوشکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان ،تشکیلات قوی را عامل انسجام و پیشرفت دانست و اظهار کرد: برای اداره امور مملکت باید از تمام برنامه ها و ساختارهای پیش برنده بهره گیری شود.

 

وی خطاب به مسئولان انقلابی استان لرستان، افزود:لرستان با دارا بودن مواهب خدادادی و اقلیم چهارفصل ، ظرفیت ها و پتانسیل قوی مانند اراضی مرغوب ، منابع آبی فراوان و غیره در حوزه های مختلف می تواند منشا پیشرفت و توسعه باشد.

 

رئیس جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان گفت: یک چهارم آبهای کشور از استان لرستان سرچشمه می گیرد اما متاسفانه غبار محرومیت همچنان طی سالیان سال از چهره  این استان زدوده نشده که تحقق این امر مستلزم به کارگیری و استفاده درست از این ظرفیت ها  با اقدام دلسوزانه و جهادی دولت انقلابی است.

 

وی افزود:سالیان سال است علی رغم منابع تولیدی در لرستان اعم از باغداری ، کشاورزی و دامداری اما بیکاری ، تبعیض ، فقر و فلاکت،  محرومیت ، مهاجرت و تورم گریبان مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه این استان را گرفته که تغییر این وضعیت نیاز به تحول و جهش در سال تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی دارد.

 

کوشکی یادآورشد: مطالبه مردم لرستان در گوشه و کنار این استان برای برون از مشکلات فلاکت بار،  احداث سدهای مورد نظر برای ذخیره منابع آبی ، به دلیل وقوع پدیده های طبیعی مانند خشکسالی های پی در پی و سیلاب ها ، تحقق و تکمیل پروژه هایی مانند آزادراه ها و راه آهن می باشد.

 

 وی بر بهره‌گیری وبه کاری نیروهای انقلابی وتوانمند در استان تاکید کرد و افزود:  تحول همراه با جهش مطالبه و مد نظر مردم محروم استان لرستان است که تنها با دقت نظر در به کارگیری نیروهای انقلابی ، کارآمد ، شایسته و دلسوز محقق می شود.

 

رئیس جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان گفت:برای تحقق سیاست ها و برنامه های دولت قوی و انقلابی یکی از راهکارهای موثر عامل سازنده با رسانه های انقلابی است.

 

وی افزود:خبرنگاران مهمترین عامل موثر به عنوان حلقه اتصال بین مردم و دولت و وجدان بیدار جامعه می باشند که ظرفیت بسیار پر اهمیتی برای رساندن مطالبات مردم و مشکلات به گوش مسئولان هستند که باید از این ظرفیت عظیم استفاده شود.

 

کوشکی به سفر قریب الوقوع  رییس جمهور به لرستان اشاره و یادآورشد: سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بارقه امید در دل مردم ایجادمی کند و امید مردم را برای آینده بهتر و توسعه این استان افزایش  می دهد.

 

رئیس جبهه تحول خواهان انقلابی لرستان گفت :انتظار می رود این سفر مبارک که یکی از نقطه های امید مردم لرستان به شمار می رود در آینده با تحقق مطالبات به حق مردم برای این خطه منشا خیر و برکت ، تحول و جهش  در دولت انقلابی و جهادی باشد.

خبرنگار- محسن مهرابی 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/ba85

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات