سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

جشن های دهه کرامت مردم محور در مساجد و محله های لرستان برگزار می شود

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: در طول دهه کرامت جشن‌ها مردم محور در همه مساجد ، محله‌ها و مناطق محروم با پشتیبانی دستگاه های فرهنگی استان برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، روز یکشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهارکرد:برنامه های بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد تقویت فرهنگ دینی ، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ رضوی و ایجاد شور و شعف برای عموم برگزار خواهدشد .

 

وی با بیان این که برنامه های محوری دستگاه های اجرایی و نهادهای استان به ستاد بزرگداشت دهه کرامت اعلام شده است و براساس ظرفیت ادارات برگزار خواهدشد ، افزود:دهه کرامت فرصتی برای رساندن پیام امامت، ولایت و کرامت است و باید از این مناسبت برای گرامیداشت مقام دختر مسلمان و مقابله با هجمه های دشمنان بهره گرفته شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه ای به آقا و ولی نعمت خود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل بیت(علیهم السلام ) است.

 

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه ای برای تجلیل از دختران موفق و نام آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام غلامی یادآورشد: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهمترین رویکردهایی است که باید در این دهه مورد توجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9285

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات