استاندار لرستان:

حفظ وحدت اساس توسعه لرستان/ مردم با مهربانی مشقت را برای شفقت آسان کنند

 

استاندارلرستان گفت: اصحاب رسانه در راستای تقویت وحفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه که اصل و اساس توسعه استان است تلاش کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ،" ابوطالب شفقت" شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای بربلندای حضوردرحوزه هنری اظهارکرد:آثار و نگارش اهالی قلم و رسانه باید در راستای کمک به توسعه لرستان به صورت وحدت گرا و یکپارچه باشد و آنها می توانند مردم ، بزرگان فعال جامعه و شخصیت های سیاسی را به وحدت دعوت کنند.

 

وی با بیان این که وحدت  از تاکیدات  دین مبین اسلام است افزود: وحدت و همگرایی  سبب بازگشت سرمایه گذاران لرستانی خارج از استان  و فراغ بال برای حضور دیگر سرمایه گذاران و ایجاد امنیت برای آنان در استان می شود.

 

استاندار لرستان نظارت را به منظور جلوگیری از انحراف دانست و گفت: نظارت بر مبنای راهبری ، هدایت و مشاوره و  برخلاف تفرقه افکنی موجب رشد و تعالی استان است و وحدت و یکپارچگی آن را افزایش می دهد و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه مشارکت موثری داشته باشند.

 

وی با بیان این که مردم لرستان با مهربانی خود مشقت را برای "شفقت " آسان می کنند، افزود:به مهربانی مردم لرستان اطمینان دارم و پیشرفت و توسعه همه جانبه استان تکلیف  و وظیفه ای همگانی است.

 

شفقت یادآورشد: اول خرداد روز عملیات حاج عمران و شهدای آن با پیگیری مسوولان به ویژه "زیویار" استاندار سابق  به نام روز لرستان تصویب شد.

 

استاندار لرستان به مطالبات خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رعایت  قانون "م ، الف" براساس ضوابط و قانون در شورای برنامه ریزی و توسعه  استان مطرح می شود.

 

غلامرضا مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9310

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات