معاون سیاسی استاندار لرستان:

معلمان و اساتید، انسان‌ساز و تمدن‌ساز هستند

 

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: معلمان و اساتید، انسان‌ساز، جامعه‌ساز، مکتب‌ساز و تمدن‌ساز هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، احسان یاوری در آیین بزرگداشت روز معلم و استاد که با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در سالن شهید سلیمانی  این دانشگاه برگزار شد اظهارکرد:‌اگر می‌خواهیم به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی حرکت کنیم به طور حتم نقش معلم و استاد یک نقش بسیار مهم است.

 

وی با بیان این که ‌نقش معلم و استاد در تربیت نیروی متعهد و متخصص بسیار مهم است ، افزود:‌ نباید فقط علم‌سپار باشیم بلکه علاوه بر این باید بتوانیم الهام‌بخش به دانش‌آموزان و دانشجویان باشیم تا براساس تعالیم اسلامی، اهمیت علم‌سپاری همراه با اهمیت تربیت هر دو مورد توجه باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت:‌ در دولت سیزدهم اهمیت خاصی به تکریم مقام علم و معلم و استاد شده است؛ شاهد هستیم رئیس‌ جمهور یک شخصیت علمی و دانشگاهی است.

 

وی افزود: در وزارت علوم دولت سیزدهم هم آیین‌نامه‌ها در جهت توجه به نقش اساتید در تولید علم تهیه شده است؛ این نشانه نگاه مهم دولت سیزدهم به علم و تولید علم و معلم و استاد است.

 

یاوری با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و همه شهدای معلم و استاد یادآورشد: بنده در هر جایگاهی که باشم کسوت اصلی خود را معلمی می‌دانم و به آن افتخار می‌کنم.

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9313

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات