ضرورت معرفی جایگاه بسیج به دنیا/تفکر بسیجی زدودن ظلمت برای رسیدن به تعالی است

 

 

 

   غلامرضا مهرابی پیش‌کسوت مطبوعات و تحلیل‌گر و فعال رسانه‌ای استان لرستان

 

 در شرایط فعلی که یکی از اهداف رسانه‌های معاند ودشمن ، نهایت تلاش درتخریب چهره‌های بسیجی و انقلابی است، لازم است که جایگاه والای بسیج و شخصیت و اهداف و عقاید واقعی بسیجیان آن گونه که باید به جهانیان شناخته شود.

 

 بسیج مردمی ایران اسلامی به تاسی از ایمان به قدرت لایزال الهی و باتکیه بر باورها و ارزش‌های دینی و مکتبی است که تحت هیچ قدرتی مو لای درزش نمی‌رود و ناگسستنی است.

 

 این قدرت ایمان همان فلسفه وجودی و نیرویی است که از درک انسان‌های سست‌عقیده و کافرکیش خارج است.

 

به همین جهت بسیج را که برگرفته از قدرت ایمان و اعتقاد قلبی ملت ایران است را با تحلیل‌های پوچ مادی که به هیچ قدرتی جز مادیات تکیه ندارد،مقایسه می‌کنند و ربط می‌دهند که برای فرزندان جان برکف و رزمندگان شهادت‌طلب ایران اسلامی هیچ اهمیتی ندارد و چه بسا بر غیرت ، عزت و عزم آنان برای دفاع از ارزش‌های معنوی می‌افزاید.

 

بسیحیان پاسداران امنیت‌اند که خودجوش و داوطلب در طول انقلاب اسلامی در تمام توطئه‌ها ومیدان‌های مبارزه ، با ایمانی راسخ ،استوار وسربلند،اجازه دست‌درازی به دشمنان وبیگانگان را ندادند.

 

دشمنان هم‌واره برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه ارزش‌ها و نیروهای حامی این ارزش‌ها در نظام جمهوری اسلامی هجمه‌های سنگین و توطئه‌ها سوارمی‌کنند تا بدبینی‌ را نسبت به نیروهای ارزشی ترویج دهند ،غافل از اینکه عزت و ذلت دست خدا است و رزمندگان جان برکف ایران به بالاترین قدرت متکی‌اند و نیروی عظیم ایمان آنان را با عشق به عقیده به سنگر می‌برد واز هیچ قدرتی هراسی نداشتند.

 

 به فرموده امام راحل،بسیج لشکر مخلص خدا است ،پس اخلاص است که به واسطه آن ، خدا به مردانی از جنس نور آنقدر عزت می‌دهد که سلیمانی‌ها، سلیمان زمان می‌شوند و با دست خالی تنها با قدرت ایمان و اراده دنیا را تکان می‌دهند و درس آزادگی به جهانیان می‌دهند.

 

تفکر بسیجی لازمه زدودن غبار و آلودگی در مسیر رشد و تعالی و اندیشه ایمان است که بدون آن جز پوچی و ظلمت چیزی نیست و این تفکر  پشتوانه عزت و اقتدار بسیجیانی است که اخلاص آنان در دفاع تا پای جان از ارزش‌های الهی ،جهانیان را بهت زده کرده است.

 

جوانان جان بر کف ایران اسلامی همان فرشتگان روی زمین‌اند که سبک‌بال وخندان با رضایت وجدان ، ندای حق را لبیک گفتند و در میدان جهاد شجاعانه جنگیدند تا ارزش‌های اسلامی که حاصل خون سیدالشهدا(ع)است در برابرتوطئه‌ای خبیث شیاطین در امان بمانند.

 

 شناخت بسیجی ونیروی مخلص بسیج سوای بینش‌های نوک دماغی ومادی‌گرایی است که اغنیا وطاغوتیان قدرت‌طلب، از درک قدرت والا و اخلاص بسیجی عاجزند.هم‌چنان که در جبهه باطل گروه شیاطین انس به قصد رسوخ در سرشت‌های پاک وروح حقیقت‌طلبی ، بنا دارند به هر طریقی که شده شجره طیبه بسیج و بسیجی را خدشه‌دار کنند، غافل از اینکه این درخت ریشه دوانیده ، تنه قطور کرده و شاخ و برگ زده است.

 

فتنه‌های گمراه به هم تنیده شده دشمنان قسم خورده و استکبار ظلم‌جوومنفعت‌طلب ،با ادعای قدرت پوشالین خود ، دیگر برای شجره طیبه بسیج مردمی ایران که وقتی به هم پیوسته می‌شود چون اقیانوس خروشان است به مثابه لانه عنکبوت می‌ماند.

 

این لشگر مخلص خدا، ناگسستنی است و هیچ نیرویی یارای مقابله با آن نیست واین تفکر است که جلوی ضربه آنان که دنیا را به عقبی ترجیح داده‌اند و درنهایت رسوخ باطل و دسیسه‌های شیطانی آمریکا و غرب را که چشم طمع به سرمایه‌ها وسرزمین‌های مسلمانان دارند را گرفته است.

 

با این مقدمه در می‌یابیم که باید دید آیا تاچه حد به هجمه‌های علیه بسیج در شبکه‌های ماهواره‌ای پاسخ درخورشان داده شده و یا این‌که چه میزان در رسانه‌های مکتوب ،برخط و تلویزیون به اهمیت حضور و وجود بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پرداخته شده است؟

 

تبیین نقش وجایگاه بسیج ، به ویژه بعد خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ،تاثیر این نیرو بر شاکله حفاظتی و امنیتی کشور که  واضح ، آشکار ، بی‌بدیل و غیرقابل انکار و الگوی مناسبی برای تمام کشورها و مجموعه‌ای است که بخواهند آزادانه از جایگاه ،شان و منزلت دیدگاه‌های منطقی خود دفاع و آن را حفظ کنند.

 

امید که بتوانیم بیشتر در زمینه معرفی و شرح اهمیت حضور و وجود بسیج تحقیق و در راستای  اطلاع رسانی این مطلب به آن بپردازیم.

 

غلامرضا مهرابی پیش‌کسوت مطبوعات و تحلیل‌گر و فعال رسانه‌ای استان لرستان

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir//ba90

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات