قدرت الله ایمانی :بیکاری جوانان مهمترین معضل لرستان است

 

 "قدرت‌اله ایمانی" نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی اظهار کرد:بیکاری جوانان یکی از مهمترین معضلات استان محروم و مظلوم لرستان است.

 

رفع مشکلات معیشتی از مهمترین دغدغه ها

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، قدرت الله ایمانی در نشست هم‌اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه لرستان در محل ساختمان پزشکان اساتيدخرم آباد اظهار کرد:پیگیری منافع ملی به ویژه رفع مشکلات معیشتی و مطالبات مردم از مهمترین دغدغه هایم است.

 

وی با بیان این که بیکاری باید با آسیب شناسی رفع شود، افزود: اولویت اصلی مجلس دوازدهم با توجه به اسم سال باید ابتدا موضوع  اقتصادی و معیشتی باشد.

 

مردم نماینده مطالبه گر می خواهند

 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی گفت: به اعتقاد بنده، مردم در این دوره، مجلس و نمایندگانی مطالبه‌گر می‌خواهند؛ مجلسی که بتواند اصلی‌ترین و مهمترین دغدغه‌اش مردم باشد.

 

ضرورت توجه به رفع مشکلات اقشار کم درآمد

 

وی افزود: حل مشکلات و مسائل مربوط به اقشار کم درآمد به ویژه کارمندان، کارگران، کشاورزان ،روستاییان ، معلمان ، کسبه و شهروندان کم درآمد و … را به صورت ویژه پیگیری خواهم کرد.

 

ایمانی یادآورشد: در امور اقتصادی، موانعی برای مشارکت مردم وجود دارد که برخی از این موانع، مربوط به تولید، بانک‌ها و صدور و دریافت مجوز کسب و کار است که مجلس و دولت باید به این موضوع ورود جدی داشته و کار را برای مشارکت بیشتر مردم در تولید آسان کنند.

 

این نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گفت: هر کاندیدایی متناسب با تخصص و تجربه خود یک برنامه تخصصی دارد  اولویت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را احصاء کردیم و  به طور دقیق بر اساس این اولویت‌ها و در چهارچوبی که وجود دارد ان شاالله برنامه‌ها تدوین خواهد شد.

 

وی افزود: باید ساختار بودجه به نحوی طراحی و تنظیم شود که بر اساس عملکرد دستگاه‌ها تعریف شود. الان این گونه نیست، چراکه نظارت خوب، دقیق و جامعی بر روی عملکرد دستگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و آن وظیفه نظارتی مجلس آن گونه که شایسته است توجه نشده است.

 

اصلاح ساختار بودجه بر اساس رویکردها 

 

ایمانی یادآورشد: در نظام بودجه ریزی اشکال هایی وجود دارد و ساختار بودجه ما در طول این سال‌ها نامتوازن طراحی و اجرا شده است. خروجی‌ها نیز به تبع این جریان و این مسئله‌ای که وجود دارد دچار اشکالات جدی است ، بنابراین یکی از اولویت‌ها ما اصلاح ساختار بودجه بر اساس رویکردها است.

 

کنترل تورم و جلوگیری از جهش ناگهانی و افزایش قیمت ها 

 

وی با بیان این که کنترل رشد نقدینگی افسارگسیخته یکی از محورهای اقتصادی است که بدان توجه می‌کنیم افزود: کنترل تورم و جلوگیری از جهش ناگهانی قیمت ها اثر منفی خود را روی معیشت مردم گذاشته و موجب نگرانی ودغدغه مردم شده و مدام باید ذهن آنان درگیر مسایل اقتصادی  مبنی بر افزایش قیمت کالاها  باشد.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خرم آباد و چگنی گفت: تورم افسارگسیخته است و نمی‌توان آن را  کنترل کرد بنابر این در این زمینه برنامه‌هایی داریم که تورم را کنترل و از جهش ناگهانی قیمت‌ها جلوگیری کنیم.

 

وی به اقدام های خود در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی پرداخت و افزود: در این دوره به عنوان نماینده مردم  دنبال زر و قدرت نبودم و هیچ کارخانه‌ای نیز ندارم و دانشگاه پیام نور لرستان با بیش از۸۹ استاد و 100 کارمند ایجاد شد و ۱۲ هزار دانشجو همان سال در این دانشگاه پذیرش شدند.

 

ایمانی یادآورشد: ۲۰ هکتار زمین برای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان تامین و مجوز دانشکده منابع طبیعی برای دانشگاه لرستان اخذ شد.

 

وی افزود: در دوره نمایندگی ام در مجلس در نطق های خود همواره از حقوق حقه و وجاهت مردم لرستان دفاع کردم.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  خرم آباد و چگنی گفت: مردم لرستان علی رغم ظرفیت های کشاورزی ، گردشگری ، صنعت  و  دامداری اما به دلیل عدم توسعه مظلوم و محروم مطلق هستند و دولت باید برای برون رفت از این مشکلات تدابیری بیندیشد.

 

وی افزود: در دوره نمایندگی در راستای محرومیت زدایی بازدید از روستاها استان در اولویت قرارداشت و برای جاده، بهداشت و کشاورزی ردیف‌های بودجه ملی جذب شد.

 

ایمانی یادآورشد:180 میلیون تومان در زمان نمایندگی ام برای جاده کاکاشرف و چشمه‌علی تخصیص داده شد و از ردیف های ملی جاده‌هایی ازقبیل آبشار نوژیان احداث و چاه عمیق،حفر و پل های باباحسین، طالقان، ‌هرو و چگنی احداث شد.

 

وی افزود :در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی قراربود دهکده المپیک به استان های دیگراختصاص داده شود که جلو این کار گرفته شد و مجوز آن دریافت شد.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی حضور مردم در عرصه انتخابات در مرحله دوم را بسیار مهم و تعیین‌کننده دانست و گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود در این مرحله کار را تمام کنند.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9324

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات