مشکل کمبود پزشک متخصص در پلدختر و معمولان /ضرورت استقرار دستگاه‌های اداری در معمولان

 

 

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان های پلدختر و معمولان با مشکل کمبود پزشک متخصص مواجه اند که نیازمند عنایت ویژه وزارت بهداشت است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان سیدحمیدرضا کاظمی به ضرورت رفع برخی مشکلاتی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد،اشاره و اظهارکرد: در حوزه بهداشت و درمان این منطقه  اقدام های مطلوبی انجام شده است کما اینکه کلینیک تخصصی، اورژانس 50 تختخوابی، ICU ، NICU و MRI و سی تی اسکن و 19 پزشک متخصص برای رفع نیازی که وجود داشت، تامین شده است.

 

وی افزود: البته متاسفانه در حوزه تامین پزشک متخصص هنوز با مشکل مواجه هستیم کما اینکه لازم است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنایت ویژه‌ای جهت تامین متخصص بیهوشی، ارتوپدی، جراح عمومی و زنان و زایمان در این منطقه داشته باشد تا مردم با مشکلی برای درمان بیماری‌های مرتبط با این تخصص‌ها مواجه نشوند.

 

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان برخی اقدام هایی که در حوزه آب این منطقه انجام داده است، گفت: با توجه به مصوبه دولت برای تبدیل معمولان به شهرستان، مردم این منطقه انتظار دارند هر چه سریعتر دستگاه‌های اداری اعم از راهداری، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و ...در این شهرستان مستقر شوند و به ارائه خدمات به آنها بپردازند.خانه ملت

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8861

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات