رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر :

۲مرکز بهداشت و درمان در پلدختربه بهره برداری رسید

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: 2مرکز بهداشتی،درمانی و سلامت در این شهرستان تکمیل و بهره برداری رسید.

 

اکبر جوادی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان، اظهار کرد: 2پروژه زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره)و پایگاه بهداشتی و سلامت پلدختر تکمیل و در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

 

وی افزود: بخش زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) با مساحت ۴۰۰ متر مربع‌ در چندین اتاق زایشگاه، بخش‌های پذیرش، تریاژ و سایر بخش‌های تخصصی با امکانات به‌روز مراقبتی و درمانی تجهیز و در حال خدمات‌دهی به مردم است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: ۷۵میلیارد ریال برای ابنیه،تجهیزات و نوسازی بخش زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر هزینه شده است.

 

وی به بلاتکلیفی چندین ساله پایگاه سلامت پلدختر، اشاره کرد و افزود:پایگاه بهداشتی و سلامت شهید باهنر در منطقه کوی بسیجیان و ورودی بیمارستان این شهر جانمایی شده و با تلاش‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته تکمیل و در حال حاضر خدمات بهداشتی در این مرکز بهتر از گذشته به مردم ارائه می‌شود.

 

جوادی یادآورشد: ساختمان مرکز سلامت کوی بسیجیان در زمینی به مساحت ۱۶۲متر مربع و با اعتبار ۳۵میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.

 

وی افزود: این پایگاه بهداشتی جمعیتی بیش از هفت هزارو ۵۰۰ نفر را پوشش می‌دهد و به همه رده‌های سنی، مادران باردار و کودکان زیر ۶ سال خدمات بهداشتی و مراقبتی ارائه می‌دهد.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر اظهارامیدواری کرد: با کمک مسئولان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان بتوان گام‌های موثری در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم داشت.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9281

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات