استاندارلرستان: 

۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان بهره برداری شد/ مطلوب بودن رشد پیشرفت طرح های درمانی 

  

استاندار لرستان گفت: ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان  اشاره و اظهارکرد: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر است که این روند مطلوب است.

 

وی افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۵۵۰ درصد یعنی ۶.۵ برابر است که این روند مطلوب است.

 

استاندار لرستان گفت: فرماندار و شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید درنخستین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

 

وی افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

 

شفقت اظهارامیدواری کرد: با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است  که شامل اسکان بیماران و همراهان آنها است و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

 

استاندار لرستان به سفر دوم رئیس جمهور به استان اشاره کردوگفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رییس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9303

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات