سخنی با استاندار لرستان؛

تسریع در انتصاب فرماندار مطالبه مردم پلدختر / مدیر قوی لازمه تحول

 

یادداشت:دکتر فاطمه مهرابی

 

پایگاه خبری سفیرلرستان -شهرستان پلدختر سال های متمادی است که به دلیل وجود مدیران ضعیف که معنای مدیریت را تنها به پشت میز نشینی تعبیر کرده و هیچ تمایلی به پیگیری مشکلات شهرستان ندارند با توسعه و پیشرفت بیگانه است و این مشکلات هرروز بیشتر می شود.

 

علی رغم این که مردم محروم پلدختر با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری از روی کارآمد دولت مردمی استقبال کردند و آن را مایه مباهات خود دانستند،اما متاسفانه با وجود مدیران ضعیف و به ویژه در ماه های اخیر بی اعتنایی به وضعیت فرمانداری و انتصاب فرماندار قوی به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه باز هم این شهرستان همچنان از دید مسوولان بالا دستی و استانی برای رسیدگی و خدمت پنهان مانده و نادیده گرفته می شود.

 

عدم توجه به انتصاب فرمانداری قوی برای شهرستان محروم پلدختر با انبوهی از مشکلات و طرح های نیمه تمام ، فقر ، بیکاری ، مشکلات حوزه های مختلف از جمله راه های مواصلاتی و جاده های ارتباطی ،گواه روشنی برای عدم توجه و یا کم توجهی مسوولان نسبت به این شهرستان است.

 

چندین ماه است امور فرمانداری پلدختر، مدیریت برنامه ها ، بودجه و هماهنگی اداره ها و نهادهای دولتی با نبود بالاترین مقام مسئول در سطح شهرستان بلاتکلیف مانده چرا که حضور فرماندار فعلی با وجود سمت قبلی خود معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان سکانی ندارد، همچنان که مدیران قبلی نیز با بی میلی و عدم توان مدیریتی هیچ تحول قابل لمسی در شهرستان ایجاد نکردند.

 

متاسفانه تغییر مدیران در پلدختر در سایه نگاه سیاسی و سلیقه ای براساس رابطه بوده و اصولی مانند توانمندی ، تعهد و تخصص در این زمینه در پلدختر بی معنا است و هیچ کس تا کنون به این نکات مهم توجه کافی نداشته و همین امر موجب عدم پیشرفت شهرستان شده است.

 

در حالی که مسوول باید فارغ از هر گونه نگاه سیاسی به ویژه در دولت مردمی با رویکرد جهادی نسبت به خدمت به مردم و رفع مشکلات همت مضاعف داشته باشد.

 

پلدختر با وجود مشکلات ، کم رونقی و کمبود زیرساخت ها و با وجود طرح های نیمه تمام و تعطیل شده علاوه بر تزریق بودجه های کارشناسی و دقیق نیازمند مدیریت توانمند ، جهادی ، پیگیر و خستگی ناپذیر است که بتواند تهدیدها  را در این شهرستان که دچاررکود اسفناکی شده به فرصت تبدیل کند.

 

بنابراین ضمن تبریک انتصاب آقای ابوطالب شفقت استاندارجدید لرستان و خیر مقدم و آرزوی توفیقات روزافزون، انتظار می رود به عنوان فردی که سابقه ای چندین ساله در دولت ها دارد با توجه به مطالبه مردم پلدختر مبنی بر انتصاب فرمانداری توانمند و کارآمد در راستای جلوگیری از عقب افتادگی های بیشتر در این شهرستان اهتمام ورزیده و در این امر تسریع به عمل بیاورد.   

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9293

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات