امام جمعه پلدختر :

جاده پلدختر – خرم آباد به قتلگاه تبدیل شده است/ استاندار لرستان از پروژه ناتمام بازدید کند

 

امام جمعه پلدختر گفت: جاده پلدختر – خرم آباد نا ایمن و به قتلگاه تبدیل شده است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهارکرد: جاده پلدختر – خرم آباد با گذشت سالیان از وقوع سیل همچنان ناایمن و قربانی می گیرد که تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان های پلدختر و معمولان است.

 

وی افزود: جاده پلدختر – خرم آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می دهد و باعث شده  اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

 

امام جمعه پلدخترگفت: تقسیم  این جاده به چهار قطعه برای راه اندازی و تکمیل و سعت بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

 

وی افزود: قطعه های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می شود خوب کار کرده اما در سایر قطعه ها ردیف بودجه ای کفاف نداده و مدت ها است تعطیل یا نیمه جان است.

 

حجت الاسلام موسوی از تلاش مسوولان ، استانداران سابق و نماینده مردم پلدخترو معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر – خرم آباد تقدیر کرد.

 

وی افزود: تنها راه برون رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر – خرم آباد در مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به لرستان می باشد.

 

امام جمعه پلدختر گفت: انتظار می رود استاندار جدید لرستان بازدید از این پروژه نا تمام را در سفر های شهرستانی خود قرار دهد.

 

وی افزود: مهمتر از پهباد و موشک و تعداد آنها به صورت رژیم جعلی نواخته شد اقتدار و عظمت ایران اسلامی می باشد و امروز ایران در چشم جهانیان عظمت و شکوه و قدرت بلامنازعه دارد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره کریه صهیونیست کودک کش بود که منجر به بیداری ملت ها و خروش علیه رژیم جعلی اسراییل و حمایت از غزه و حتی در دانشگاه های آمریکا و اروپا شد.

 

وی با بیان این که طرح نور در راستای صیانت از ارزش های دین و انقلاب می باشد ، افزود:حجاب و عفاف ثمره خون شهیدان و میراث گرانبهای زهرای اطهر(س) ودفاع از آن دفاع از قرآن است.

 

امام جمعه پلدختر از مجموعه فراجا در خصوص اجرای طرح نور در کشور تقدیر و حمایت خود را از آن اعلام کرد.

 

وی با تبریک در پیش بودن نهم اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و افزود: شوراها مظهر مشارکت و همفکری مردم در امور شهری و روستا می باشد و آنها مصداق  خرد جمعی ومردم سالاری دینی هستند.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: شوراها در خدمت مردم هستند چون برآمده از رای مردم می باشند و نماد فردگرایی جمعی محلی ، تصمیم گیری و تصمیم سازی برای خدمت مستقیم به مردم هستند.

 

وی به 11اردیبهشت روز جهانی کارو کارگر اشاره و این قشر را اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه دانست و افزود: در دین اسلام کار مقدس وطبق روایت،پیامبر اکرم (ص)  بر دستان پینه بسته کارگر بوسه می زن  و رهبر معظم انقلاب فرمود ایمنی تیروی کار مهم است تا در محیط کار دچار آسیب نشود که این جایگاه رفیع کار و کارگر را به ما و جهان اعلام  می کند..

 

امام جمعه پلدختر 12  اردیبهشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

 

وی افزود: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: بزرگترین ثروت انسان سلامت است برای خوب زیستن به استانداردهای سبک زندگی توجه داشته باشیم.

 

امام جمعه پلدخترگفت: تغذیه سالم ، ورزش ، تحرک ، سلامت روح و روان ، واکسیناسیون ، آموزش ،بهداشت دهان و دندان دخیل در سلامت فرد هستند.

در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

 

نمازگزاران پلدختربه منظور دفاع از ارزش های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی  با شعار "نیروی انتظامی تشکر تشکر" و نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش این نیرو در عرصه های مختلف به ویژه در اجرای "طرح نور" تقدیر کردند.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9270

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات