امام جمعه معمولان:

استاندار لرستان با تغییر مدیران ضعیف وضع موجود را تغییر دهد

 

امام جمعه معمولان گفت:استاندار لرستان برای رفع و جبران ضعف ها و کندی ها درکمترین زمان ممکن با تغییر مدیران ضعیف وضعیت موجود را تغییر و تبدیل به  احسن کند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت الاسلام ابوالحسن آروانی در خطبه های نماز جمعه معمولان اظهارکرد: با مدیر ضعيف ؛ غیر مردمی و غیر جهادی نمی‌شود تغییر جدی در وضع موجود ایجاد کرد چرا که با این وضعیت ورويکرد شعارهای دولت سیزدهم همچنان در لرستان روی زمین خواهد ماند.

 

وی افزود:وقتی که مردم برای رفتن برخی مدیران لحظه شماری می کنند و از رفتن آنها خوشحال می شوند به معنای ضعیف بودن آنها است پس اگرتغییر مديران به تغییر عملکرد بینجامد  خوب و مؤثر است.

  امام جمعه معمولان گفت: بسیاری از مردم به خاطر عملکرد ضعیف برخی مديران تغییر دولت‌ و روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم را در لرستان  احساس نمی کنند.

 

وی افزود: مدیران نباید تنها با شعار بلکه باید عملکرد آنها  جهادی و مردمی باشد نه این که با سو استفاده از مسئولیت یا با کم کاری  مردم را نسبت به دولت و نظام اسلامی بدبين ؛ بی اعتماد؛ ناامید و ناراضی کنند.

 

حجت الاسلام آروانی یادآورشد: از انتصاب استاندار جدیدلرستان که فردی با تجربه‌ هستند  و از سخنان امید بخشش استقبال می شود.

 

امام جمعه معمولان اظهارامیدواری کرد: استاندار لرستان بتواند وضعيت استان را در حوزه های مختلف بهبود ببخشد و با روحیه مردمی و عمل انقلابی و جهادی اعتماد؛ رضایتمندی و امید مردم را ارتقا دهد.

 

خبرنگار- سمیرا مردانی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9272

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات