ناینده ولی فقیه در لرستان:

حمایت همگانی از استاندار لرستان برای توسعه ضروری است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت مردم و نمایندگان قوای سه‌گانه از استاندار لرستان با هدف توسعه و آبادانی استان ضروری است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد به انتصاب استاندار جدید اشاره و اظهار کرد: نخستین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از ایشان است تا شاهد توسعه باشیم.

 

وی افزود: حمایت هایی که تاکنون انجام شده قابل تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

 

نماینده ولی فقیه درلرستان به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی  اشاره کرد و گفت: اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری به فردی رأی دهند، خیانت به اسلام ، نظام و مردم کرده است ، انتخاب فرد اصلح ضروری بوده و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

 

وی افزود: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی امین و امانت دار مردم بوده و حفاظت و صیانت از رأی مردم را برعهده دارند، همچنین مسوولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

 

حجت الاسلام شاهرخی یادآورشد: اگر تخلفاتی صورت بگیرد، باید اطلاع رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد، همچنین منصوبان ولی فقیه در لرستان هم به صورت یکسان حق دارند و ضوابط رعایت خواهد شد.

 

وی افزود: هیچ نهادی در لرستان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی فقیه استعلام نکرده و همه چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای  در پیش است و این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین (ع) همراه و این فرهنگ باید با هدف جوانمردی تبلیغ شود.

 

وی به شهادت مرتضی مطهری و روز معلم اشاره کرد و افزود: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نام‌گذاری این روز به‌نام روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که باارزش‌ترین هدیه است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با تبریک روز کارگر یادآورشد: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است و تلاش‌های این قشر مهم تلقی می‌شود و جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

 

 وی افزود:بساط ویژه‌خواری، ربا و رانت در نظام اسلامی باید برچیده شود و عدم مبارزه به‌هنگام، فوری و قاطع با فساد بخشی از مشکلات امروز است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: توجه به ارتقای شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9274

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات