معاون سیاسی استاندار لرستان:

اقتدار ایران اسلامی رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم انداخته است|حمایت دانشجویان آمریکا و اروپا از فلسطین نشانه سستی خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی است

 

 

 معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی باعث ایجاد رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان احسان یاوری روز یکشنبه در اجتماع دانشگاهیان لرستان علیه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین آمریکا که در گلزار شهدای دانشگاه لرستان برگزار شد،اظهارکرد: جمهوری مقتدر اسلامی ایران توانست از خاک خود به صورت مستقیم به رژیم صهیونیستی پاسخ محکم نظامی بدهد و این اقدام گویای اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان است.

 

وی افزود: حمایت دانشجویان آزاده، بیدار و عدالت‌خواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از فلسطین و اعتراض علیه رژیم سفاک صهیونیستی، نشانه سستی بیش از پیش خانه عنکبوتی این رژیم است

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه همان‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند امروز مشغول سرکوب خشن دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند،اظهار داشت: امروز شاهد هستیم افکار عمومی آمریکا و جهان، صدای مظلومیت مردم غزه و فلسطین را فریاد می‌زنند که گویای رسوایی بزرگ رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

 

وی افزود: امروز شاهد هستیم جوانان اروپایی و آمریکایی صدای اعتراض مردم مظلوم فلسطین هستند و این به برکت مجاهدت‌های جبهه مقاومت است.

 

یاوری با بیان اینکه دانشجویان معترض حامی فلسطین دانشگاه‌های آمریکا دانشجویانی بیدار، آزاده و عدالت‌خواه هستند، یادآورشد: همواره مقاومت پیروز است و این وعده خداست.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی باعث ایجاد رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم شده است ، گفت: کجایند مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر که امروز از آزادی بیان دانشجویان معترض حامی فلسطین دفاع کنند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9288

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات