امام جمعه از تاخیر در استقرار ادارات در معمولان انتقاد کرد / رهاشدن دیواره ساحلی

 

 

امام جمعه معمولان گفت: انتظار است استاندار جدید لرستان و نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی برای توسعه شهرستان تازه تأسیس اقدام موثر و عاجل انجام دهند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، حجت الاسلام ابوالحسن آروانی در خطبه های نماز جمعه معمولان اظهار کرد: اگر شرایط به ابن شکل و با این سرعت در استقرار ادارات که مشاهده می شود پیش رود شاید تا ده ها سال آینده معمولان  در حد یک شهرستان معمولی باقی بماند.

 

وی افزود: باگذشت ۱۴ ماه از تصویب شهرستان شدن معمولان در هیات دولت همچنان وضعيت خدمات‌ به مردم در اکثر موارد مثل گذشته‌ است‌ و مردم برای کارها مجبورند به پلدختر مراجعه کنند.

 

امام جمعه معمولان گفت: دیواره حفاظتی این شهر معیوب و نیمه کاره و رها شده و مايه تأسف و نارضایتی مردم‌ است، ‌چرا بعد از سیل ۹۸ در انجام دیواره  حفاظتی و برخی زيرساخت های عمومی دیگر در شهر معمولان برخلاف برخی شهرهای دیگر کم کاری  صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که نباید به شکلی‌ عمل شود که موجب‌ القا تبعیض شود.افزود: زیر ساخت های انتظامی_امنیتی شهرستان معمولان  نیازمند ارتقا سریع است برخی سرقت‌ها در هفته های اخیر و برخی جرائم و تخلفات معلول  کمبود نیرو و ضعف در تجهیزات و امکانات انتظامی است.

 

حجت الاسلام آروانی یادآورشد:  درسطح استان‌ و شهرستان اخباری مبنی بر کاشت خشخاش  به گوش می‌رسد که نیازمند ورود جدی قاطع و سریع برای امحا کشت های صورت گرفته و برخورد قاطع با ابن پدیده بسیار مخرب است.

 

خبرنگار- سمیرا مردانی

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9330

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات