رییس کل دادگستری لرستان دستور رفع موانع شرکت های فناور را صادرکرد/ بازدید 5 ساعته از واحدهای تولیدی

 

"محمد رزم" رییس کل دادگستری لرستان در راستای حمایت از تولید در بازدیدی پنج ساعته ازنمایشگاه توانمندی های صادرات استان از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و فناورانه استان قرارگرفت.

 

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، رییس کل دادگستری  لرستان در این بازدید در گفت و گوی صمیمی و چهره به چهره با تولیدکنندگان استان پای درددل آنها نشست و در جریان دغدغه ها ، درخواست ها ، انتظارات و توقعات آنها قرارگرفت.

 

رزم در این بازدید پس از شنیدن صحبت هایمدیران شرکت ها و تولیدکنندگان استان دستورات لازم جهت  رفع موانع و مشکلات 28 شرکت فناور استان و واحدهای تولیدی را صادرکرد.  

 

رییس کل دادگستری لرستان را در این بازدید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان  همراهی کرد.

 

رییس کل دادگستری لرستان درحاشیه این بازدید درگفت و گو با سفیرلرستان اظهارکرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از تولید دستگاه قضایی استان با بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی تلاش برای رفع موانع آن را در دستورکار خود دارد.

 

وی بر حمایت دادگستری از تولیدکنندگان تاکیدکرد و افزود: مدیران واحدهای تولیدی و کارآفرینان اراده مصممی برای فعالیت  این واحدها دارند اما برای ادامه کار و چرخیدن چرخ صنایع و تولید نیازمندحمایت هستند که دستگاه قضایی در این زمینه از هیچ کمکی درغ نمی کند.

 

رزم یادآورشد: در راستای توجه ریاست قوه قضاییه نسبت به بخش تولید و سرمایه گذاری قضات با توجه به نیاز کشور و مردم در افزایش اشتغال ، کاهش بیکاری و دغدغه های معیشت در صدور آرای قضایی خود به گونه ای عمل کنند که هیچ واحد تولیدی متوقف نشود  

 

خبرنگار:احسان مهرابی

 

عکاس : سجاددرویشی

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/id/6389

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات