نشست صمیمی فرماندار پلدختر با مردم در روز ملاقات عمومی

 

 گزارش از یگانه مهرابی خبرنگار شهرستان پلدختر

 

وقتی نشست صمیمانه "حمیدخادم" سرپرست فرمانداری پلدختر در روز دوشنبه ملاقات عمومی و چهره به چهره با ارباب رجوع به حدود پنج ساعت می انجامد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، در این دیدارهای صمیمی ، سرپرست فرمانداری پلدختر از نزدیک با نشستن پای درد دل مردان و زنانی که هرکدام به نحوی برای رفع مشکل خود به فرمانداری این شهرستان مراجعه کرده بودند، نشست.

 

سرپرست فرمانداری پلدختر در ادامه برنامه های ملاقات مردمی در دفتر کارخود  در فرمانداری پای صحبت های مردم نشست و در این دیدار چهره به چهره که در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع امروز دوشنبه همچون هفته های گذشته انجام گرفت ،"حمیدخادم" شنونده درخواست های آنان بود و درفضایی صمیمی دغدغه ها ، مسایل و مشکلات آنان را شنید و در جهت رفع آنها دستور لازم را صادر کرد.

 

ارباب رجوعی که امروز 21 آذرماه جاری شاهد برخورد صبورانه و صمیمانه فرماندار پلدختر با مردم بودند با زبان عامیانه خود از این همه حوصله و وقتی که وی خاضعانه و متواضعانه در اختیار مردم قرار داد ، تقدیر کردند.

 

هر کدام از اربابان رجوع که در این روز به فرمانداری پلدختر مراجعه داشتند برای رفع گره ای از زندگی خود به این مکان آمده بودند که "خادم" ضمن دیدار چهره به چهره با آنان پای صحبت های مردم  نشست تا پاسخگو و پیگیر خواسته ها و مشکلات آنان باشد و درخواست ها و مشکلات مراجعان از نزدیک بررسی شد.

 

درمیان این دیدارها تعدادی از اهالی پنج روستای منطقه سرنجه زیودار بخش معمولان برای رفع مشکل چندین و چندساله کمبود آب آشامیدنی مراجعه کرده بودند که فرماندار پلدختر با آغوش باز آنها را در سالن اجتماعات فرمانداری پذیرا شد.

 

فرماندار پلدختر پس از شنیدن درددل ، مطالبات ، درخواست ها و مشکلاتی که اهالی مراجعه کننده مطرح کردند بلافاصله در تماسی تلفنی "شهاب محمودی" مدیر امورآب و فاضلاب شهرستان را به این جمع صمیمی فراخواند.

 

شهاب محمودی رفع مشکل را در دست بررسی و پیگیری عنوان کرد و تنها راه برون رفت از آن را حفر 2 حلقه چاه در منطقه دانست که برای پیگیری بیشتر تا حصول نتیجه به اهالی قول مساعد داد.

 

پایان این نشست خوشبختانه به خاطر صمیمیت و حوصله و پیگیری های مجدانه فرماندار پلدختر به خوشحالی و رضایت مراجعان منجر شد.

 

 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/id/6059

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات