عزل مدیر فرهنگ و ارشاد دورود با حرکت انقلابی مدیرکل لرستان / سرپرست جدید منصوب شد

 

در پی هنجارشکنی ، کشف حجاب ، رقص و پایکوبی در مراسم به اصطلاح جنگ شادی در دورود مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در یک حرکت انقلابی  مدیر این اداره را عزل و سرپرست را منصوب کرد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیرکل ارشاد لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود معرفی شد.

 

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

 

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

 

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

 

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9314

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات