بازدید استاندار لرستان از طرح‌های عمرانی خرم‌آباد

 

استاندار لرستان روز جمعه ضمن بازدید از چندین طرح عمرانی خرم آباد از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه‌ها قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ابوطالب شفقت استاندار لرستان در بازدید از پروژه برج های دوقلوی خرم‌آباد گفت:جمهوری اسلامی به سمت خصوصی سازی و تقویت نقش مردم بویژه در حوزه اقتصادی پیش می‌رود و اقدامات باید در راستای رفاه ملت باشد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت مردم به عنوان بخش خصوصی تاکید دارند تا شاهد تقویت استان های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی باشیم، ولی باید اصول فرهنگی مبتنی بر هر منطقه حفظ شود.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه روند تکمیل هتل صخره‌ای خرم‌آباد باید از امروز آغاز شود، گفت: مدیران ذیربط مسوول کنترل فضای بیرونی معماری ساختمان ها هستند و ادارات دولتی حق ندارند سلیقه‌ای سخن بگویند.

 

وی با بیان این که شرایط برای سرمایه‌گذاری و حضور امن سرمایه‌گذاران در لرستان فراهم است افزود: تمامی اقدام ها برای برطرف کردن مشکلات پیش رو تکمیل این طرح عمرانی بکارگرفته شود.

 

شفقت یادآورشد: این طرح از مطالبات مردمی است و صاحبان متعدد دارد ، همچنین زمینه فعالیت آغاز شده و تا ۲ هفته آینده جلسه بررسی برگزار و موارد بررسی می‌شود.

 

استاندار لرستان گفت: پیگیری مطالبات مردم از وظایف رسانه ها است، همچنین باید فرهنگ سازی لازم برای مشارکت در توسعه استان فراهم شود، لذا اقدام های لازم برای مشارکت و حضور سرمایه‌گذاران خواهد شد.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9268

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات