بیمارستان تخصصی صحرایی در میربگ دلفان برپاشد

 

 بیمارستان تخصصیِ صحرایی شهدای عملیات حاج عمران جمعه (هفتم اردیبهشت 1402) به همت بسیج جامعه پزشکی لرستان با هدف خدمت رسانی سلامت و درمانی به مردم بخش میربگ شهرستان دلفان استان برپا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز جمعه در این مراسم گفت: به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نزدیک‌شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران، اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی در بخش میربگ شهرستان دلفان برپا شده است.

 

سردار نعمت الله باقری اظهارکرد: این بیمارستان با همکاری سپاه استان، دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان دلفان، بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برپا شده است

 

وی افزود: ۲۰ رشته خدمات تخصصی توسط پزشکان متخصص تغذیه، گوش‌ ، حلق و بینی، روانپزشکی، پوست‌ ، مو و زیبایی، اورولوژی، جراحی عمومی، چشم‌پزشکی، اطفال، رادیولوژی، قلب و عروق، زنان، داخلی و دندانپزشکی و نیز خدمات عمومی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، مشاوره فرزندآوری، تغذیه و روان، آموزش بهداشت، مامایی، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت محیط، دهان و دندان و آزمایشگاه و همچنین تجویز و توزیع دارو به صورت رایگان در این بیمارستان صحرایی ارائه خواهد شد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:  در این اردوی جهادی علاوه بر ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی ، ۲۰ دندانپزشک و ۲۷۰ نیروی کادر پزشکی و مجموعه پشتیبانی کننده فعالیت دارند.

 

وی افزود: در راستای اجرای این طرح براساس غربالگری صورت گرفته از خانه بهداشت در روستاها بیماریابی شده تا درمان های تخصصی در استان ادامه خواهد داشت.

 

سردار باقری یادآورشد: برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای حاج عمران در بخش میربگ شهرستان دلفان اولین بار در سال جاری است و این بیمارستان بطور متناوب در سایر شهرستان های استان برپا خواهد شد.

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9273

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات