رییس راه و شهرسازی پلدختر:

نهضت ملی مسکن پلدختر در دهه فجرامسال به بهره‌برداری می‌رسد

 

رییس راه و شهرسازی پلدختر گفت: فاز نخست نهضت ملی مسکن در این شهرستان با 54 واحد دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 

حبیب عادلی روز یکشنبه  در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اظهارکرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۵۶ واحد مسکونی در شهرستان پلدختر به متقاضیان واگذار شده است.اظهارکرد: ۵۴ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن به پیمانکار واگذار شده و در حال احداث است که این واحدها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

وی افزود: دولت تسهیلاتی در اختیار مردم قرار داده و نقشه این واحدها در حال آماده‌سازی است که طی یک‌ماه آینده احداث این واحدها توسط مردم آغاز می‌شود.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی پلدخترگفت: ۲۲ واحد دیگر آماده واگذاری است که به‌زودی توسط بنیاد مسکن واگذار و کار احداث آنها آغاز می‌شود.

 

وی افزود: ۲۵ واحد مسکونی در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شده است و به‌زودی احداث این واحدها شروع می‌شود.

 

عادلی یادآورشد: پنج هزار نفر برای نهضت ملی مسکن در شهرستان پلدختر ثبت نام کرده‌اند که بیشتر این ثبت‌نام شده‌ها واجد شرایط نبوده و بسیاری هم انصراف داده‌اند و در نهایت برای واریز هزینه برای هزار و ۱۴۹ نفر پیامک ارسال شد که حدود ۳۰۰ نفر مراجعه و مابقی انصراف داده‌اند.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی پلدختر با اشاره به اینکه برای طرح نهضت ملی مسکن زمین خریداری نشده و از زمین‌هایی که در اختیار داشتیم استفاده شده است، افزود: این از سایت‌های چهار و هشت هکتاری پلدختربرای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرده و در حال رایزنی و توافق با مالکان برای الحاق ۱۷ هکتار زمین دیگر به محدوده شهر پلدختر برای تامین زمین مورد نیاز مسکن ملی هستیم.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9291

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات