استاندار:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 

استاندار لرستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه خدمات‌رسان باید تا پایان ماه جاری سهم اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص کنند و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

 

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری سفیر لرستان ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام کنند.

 

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

 

استاندار لرستان گفت: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدام ها در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

 

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

در این جلسه سمانه حسن‌پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به تشریح از آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص‌های عمرانی و اقتصادی پرداخت .

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9295

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات