نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشکلات استان با کار درمانی حل می شود/ لرستان نیازمند تحول همراه با جهش

 

 

 

 نماینده ولی فقیه در لرستان  گفت:سخن درمانی و دیدار درمانی نتیجه ای برای لرستان ندارد بلکه مشکلات با کاردرمانی حل می شود.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستانحجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان این که باید آنچه می‌گوییم و انجام می‌دهیم جهت رضایت خداوند و نفع و خدمتگزاری به مردم باشد. اظهار کرد: باید با به کارگیری طرفیت های بی شمار استان تحول توام با جهش تولید ایجاد کرد.

 

وی افزود:اگرچه نظام اسلامی در لرستان خدمات اساسی و ارزنده ای ارائه داده اما در خصوص ارتقای فرهنگی و پیشرفت، توازن برقرار نشده است و لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم امید آفرینی درجامعه در کنار بیان مسایل و مشکلات ازسوی رسانه ها در استان، تأکید کرد و گفت:امید آفرینی به عنوان یک اصل همواره باید مورد توجه قرار گیرد و رسانه‌ها از روی حدس و گمان سخن نگویند و قلم نزنند.

 

 وی افزود:اطلاع‌رسانی ما همیشه بر پایه آمار و اطلاعات دقیقی بوده، ورود ما از باب هدایت و نظارت در مسائل است.

 

حجت الاسلام شاهرخی یادآورشد: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، آگاهی دادن به مردم که پایه انقلاب و نظام هستند؛ مانند هوا نیاز است.

وی افزود:اکنون در حال پرورش نخبگان برای آینده هستیم و همواره برای توسعه تلاش خواهیم کرد که در این راستا برخی موارد هم که در حوزه وظایف دفتر نماینده ولی فقیه مربوط نباشد اما برای رفاه و آسایش مردم، پیگیری می شود.

 

 نماینده ولی فقیه در لرستان فرهنگ و اقتصاد  را ۲ بال رشد، ارتقا و پیشرفت جامعه دانست و افزود: راه پیشرفت و ارتقای فرهنگی و دینی جامعه از مسیر این ۲ امکان پذیر است و باید بر مبنای آنها، با طرح‌ها، برنامه‌ریزی و اقدام های صورت گرفته نسبت به گذشته پیشرفت کنیم.

 

وی افزود:اهل رسانه که در نزد مردم معتبر و قلم و سخن نافذ دارند، گنجینه هستند و باید در خدمتگزاری به مردم قلم و زبان خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام شاهرخی بر لزوم پرهیز از تمسخر و تخریب مدیران و مسئولان از سوی رسانه‌های استان، تاکید کرد و یادآورشد : اهل رسانه که خداوندبه آنها دانایی و توانایی داده و زبان گویای مردم هستند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند.

 

وی بر لزوم انتقاد سازنده، بر اساس آمار، اخلاقی و پرهیز از تهمت، بی‌اخلاقی و... از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: اهالی رسانه با نقد سازنده و منصفانه  کمک کنندتا مشکلات استان حل شود و همچنین کسی حق ندارد مقابل انتقاد سازنده و همراه با مستندات و آمار بایستد.

 

 نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اهل رسانه نخستین گروهی هستند که وظیفه انتشار مطالب واقعی را برعهده دارند و با آگاهی دادن درست و منطقی و آمار و ارقام به دور از کینه و نفرت در تمام عر صه ها فعالیت کنند چراکه اطلاع رسانی صحیح، نقد منصفانه، بیان نقاط ضعف و قوت و تبادل آرا از وظایف خبرنگاران می‌باشد.

 

وی با بیان این که اهالی رسانه از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند ، افزود:مطبوعات در ایران بر پایه اطلاع رسانی صحیح بنا شده اند و در تمامی عرصه‌ها آزادی بیان وجود دارد بنابراین اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا مردم به رشد و کمال برسند.

 

حجت الاسلام شاهرخی یادآورشد: یک ملت آزادی‌خواه آزادی را به ارمغان می‌آورد، آزادی قلم در قانون اساسی مورد تأکید است، اهل رسانه می‌توانند در رشد و کمال ملت مؤثر باشند.

 

امام جمعه خرم‌آباد افزود در خصوص جذب نیروهای بدون ضابطه چندین بار با سازمان های مرکزی و وزارتخانه ها ارتباط گرفته و پیگیر این موضوع شده ام اما اگر ادارات وظایف خود را به درستی انجام دهند مشکلات اینچنینی برطرف خواهد شد.

 

خبرنگار- محسن مهرابی

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات