نماینده ولی فقیه در لرستان :

امید آفرینی وظیفه اهل قلم است/آزادی ملت ارمغان آگاهی بخشی

 

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:اطلاع رسانی درست، آگاهی بخشی و امید آفرینی، وظیفه اهل قلم است که سبب ارتقاء رشد و کمال جامعه می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان،اظهار کرد: فرهنگ و اقتصاد  ۲ اصل اساسی در پیگیری‌ها ، برنامه‌ریزی‌ها ، طراحی‌ها و تصمیم گیری‌ها است.

 

وی افزود: اهل قلم و رسانه که زبانی گویا دارند و در نزد مردم از اعتبار برخوردار هستند، سخن آنان نافذ است و این نعمتی است از سوی خداوند که باید قدردان آن باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت :قلم زدن در مسیر رضای خداوند و برای خدمتگزاری به مردم و آگاهی بخشی به آنان به معنای شکر این نعمت است و با وجود چنین جایگاهی برای اهل قلم آنها نباید از روی حدس و گمان و با استفاده از مطالب بی‌پایه و اساس سخن بگویند.

 

وی افزود:جمهوری اسلامی نظامی بسیار مردمی است بنابراین در چنین شرایطی که پایه و اساس مردم هستند، اهل قلم ورسانه نباید اذهان را با ایجاد ناامیدی مشوش کنند.

 

حجت الاسلام شاهرخی یادآور شد : رسانه‌ها باید برای انتخاب افراد شایسته مردم را با استفاده از منطق و به صورت کارشناسی و به دور از هرگونه بد اخلاقی و کینه توزی آگاهی ببخشند که این آگاهی سازی و اطلاع رسانی امری ضروری و نیاز نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی به تاثیر نقد منصفانه اشاره کرد و افزود: نقد منصفانه و نظارت با بیان نقاط ضعف و قوت و با حفظ اخلاق و بر پایه استدلال و منطق و به دور از هرگونه استهزا و تمسخر و همراه با تبادل آرا ، موجب ارتقا و پیشرفت جامعه می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : آزادی بیان در قانون اساسی به آن تصریح شده و آگاهی بخشی برای یک ملت ، آزادی را به ارمغان می‌آورد بنابراین مطبوعاتی که بر پایه اطلاع رسانی صحیح پایه گذاری شده اند،در رشد و کمال جامعه ومردم تاثیر مستقیم دارند و رسانه باید تلاش کند ملتی که این آزادی بیان را به او داده را به رشد و کمال برساند.

 

غلامرضا مهرابی

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات