رسیدگی به مشکلات  ۱۹۰ نفر از مردم دلفان توسط مسوولان قضایی لرستان

 

رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان لرستان با سفر به شهرستان دلفان و ارائه میز خدمت در مصلای این شهرستان به درخواست ۱۹۰ نفر از مردم رسیدگی کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان حجت الاسلام والمسلمین سعید  شهواری در سفر یک روزه به شهرستان دلفان و اظهارکرد: ملاقات مردمی و حضور در میان مردم و جلب رضایتمندی از برنامه‌های قوه قضاییه در اجرای سند تحول است.

 

وی افزود: حضور در شهرستان‌های لرستان، تشکیل جلسه مشترک شورای قضایی استان با شورای اداری شهرستان به منظور بررسی مشکلات قضایی شهرستان و ارائه میز خدمت به مردم و ملاقات مردمی یکی از برنامه‌های دادگستری لرستان است که از سال قبل آغازشده و در سال جاری در اولویت کاری دادگستری استان قرار دارد.

 

رییس کل دادگستری لرستان به تاکید رئیس قوه قضاییه بر حضور در جمع مردم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات مردم، گفت: علاوه بر ملاقات‌های مردمی در دادگستری کل استان، برنامه دیدار‌های مردمی در تمامی حوزه‌های قضایی استان، میز خدمت توسط شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود و هدف از آن دسترسی آسان مردم در نقاط مخلتف استان به مسولان قضایی و رئیس کل دادگستری است.

 

حجت الاسلام شهواری یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیریتی مدیران قضایی را میزان حضور آنان در بین مردم و ارائه میز خدمت دانست وافزود: حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنان توسط مسئولان می‌تواند زمینه شناسایی و رفع مشکلات و رضایت مندی مردم را فراهم کند.

 

رییس کل دادگستری لرستان، معاونان قضایی دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در سفر به شهرستان دلفان با ارائه میز خدمت در مصلای این شهرستان درخواست‌های ۱۹۰ نفر از مراجعان را بررسی کردند.

 

از سوی رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی لرستان با رعایت حقوق اصحاب دعوا دستور پیگیری و رفع مشکلات صادر شد.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9315

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات