استاندار لرستان:

 محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است

 

استاندار لرستان گفت: محور اصلی کار بنده توجه به کسب و کار و اشتغال است وباید سطح رفاه اجتماعی در استان را ارتقا دهیم.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان، ابوطالب شفقت روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: اعضا شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

 

وی افزود: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدام های انجام شده و ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شوراها بهترین منابع شناخت هستند.

 

استاندار لرستان سرپنجه خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی را شورا‌ها عنوان کردو گفت: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی در برقرار شود.

 

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود نیاز استان به فعالیت و توسعه به ویژه در حوزه زیر ساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد اشتغال و فعالیت کسب و کار بسیار بالا است.

 

شفقت یادآورشد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب و کار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقا سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

 

وی افزود: تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم کردن  زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

 

استاندار لرستان بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم تاکید و گفت: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

 

شفقت لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونین خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

 

گفتنی است، در پایان این همایش از شهرداران و شوراهای برتر استان تجلیل شد.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9316

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات