مدیرکل امورعشایرلرستان خبرداد؛

امدادرسانی به 20 خانوار گرفتار در بارندگی های سیل آسا / عشایرلرستان در مسیر سیلاب اتراق نکنند

 

مدیرکل امور عشایر لرستان گفت:به ۲۰ خانوار عشایری که در بارندگی‌های اخیر گرفتارشده بودند  امداد رسانی و به محل امن انتقال داده شدند.

  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان هوشنگ نورمحمدی درجریان امدادرسانی به عشایر در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: بارندگی های سیل آسا همچنین به علوفه عشایر، سیاه چادر و وسایل زندگی آنها خسارات سنگینی وارد کرد به گونه ای كه برخی از این خانوار ها، بخش قابل توجهی از وسایل مورد نیاز خود را به علت وقوع سیلاب از دست دادند.

  

وی افزود: هنوز به درستی میزان خسارت های وارد شده به عشایر در حوزه های مختلف به طور دقیق مشخص نیست که اطلاعات جامع و كاملی از  خسارت در روزهای آینده توسط کارشناسان سطح استان بررسی و اعلام می شود.

 

مدیرکل امور عشایر لرستان گفت: در دیدار با خانوارهای عشایری خسارت دیده مقررشد تا وسایل اولیه از جمله آرد خانه پزی ،پتو،  چادر، و پک غذایی با هماهنگی هلال احمر در اختیار آنها قرارگیرد.

 

وی افزود: همچنین در این دیدار تذکرات لازم جهت اتراق نکردن در مسیر سیلاب به عشایر داده شد.

 

نورمحمدی یادآورشد: پیرو هشدارهای هواشناسی و با توجه به شروع فعالیت سامانه بارشی در لرستان و ضرورت توجه به این هشدارها، دامداران و عشایر از اتراق در حاشیه رودخانه، مسیل‌ها و نقاط حادثه خیز پرهیزکنند.

 

در این امدادرسانی فلاحی معاونت عمرانی فرمانداری چگنی حضور داشت.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9329

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات