مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دسترسی آسان به موزه دفاع مقدس لرستان از مطالبات مردم است

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: راه دسترسی آسان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از مطالبات به حق مردم و گردشگران است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در حاشیه بازدید ابوطالب شفقت استاندار لرستان از موزه دفاع مقدس استان گزارشی از روند ساخت و تکمیل موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان ارائه کرد.

 

وی اظهار کرد: با همکاری شهرداری خرم آباد و معاونت عمرانی استانداری، پل «پیوند» با هدف وصل کردن مجتمع تفریحی و گردشگری کیو و موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس احداث می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به مجاورت تپه شهدای گمنام خرم آباد و موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، این مکان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ومذهبی دارد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به نقش موثر رزمندگان لرستانی در 8 سال دفاع مقدس،  اشاره کردو گفت: موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مکانی برای معرفی نقش لرستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که لازمه این امر تولید محتوای فاخر در این راستا است.

 

سرهنگ رشیدی به دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیز گریزی زد و افزود: نگارش دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیازمند تامین اعتبار است.

 

"احسان یاوری»"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، "احمد رضا دالوند" معاون عمرانی استانداری لرستان نیز در بازدید از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان حضور داشتند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9337

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات