مدیرکل ورزش و جوانان لرستان :

شهرستان دورود دارای جوان‌ترین ورزش استان است

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: شهرستان دورود دارای جوان‌ترین ورزش در سطح استان است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ، "وحید والیزاده مرادی" مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در دیدار با سید مصطفی موسوی نصر فرماندار دورود، اظهار کرد: لرستان یکی از جوان‌ترین ورزش‌های کشور است و دورود دارای جوان‌ترین ورزش لرستان است و به هر میزان که جمعیت جوانان بیشتر باشد به طورقطع مسابقات بیشتری در آن شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان لرستان نهایت تعامل و همکنش را با فرمانداری دورود در جهت پیشبرد اهداف ورزشی دارد و هرگونه اقدامی که با تعامل و هم افزایی صورت گیرد به طور قطع موفقیت و پیشرفت های فراوانی حاصل خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این که این اداره با کلیه فرمانداران سطح استان ارتباط و مراوده دو سویه دارد، گفت: روح ورزش، مرام و منش پهلوانی در رفتار و کردار فرماندار دورود ساری و جاری است.

 

وی اظهار امیدواری کرد: فرماندار دورود با نگاه ویژه خود به حوزه ورزش و جوانان منشا خیر و برکت باشد.

 

والیزاده مرادی با بیان اینکه جلسه ای با حضور روسای ورزشی شهرستان در محل فرمانداری دورود برگزار شود، یادآورشد: مطالبات در شورای ورزش شهرستان جهت تصویب برنامه ها اعلام شود.

 

وی افزود: میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی مستلزم زیرساخت ها از جمله پرواز، هتل ۵ ستاره و ‌... است و در لرستان تنها  2 شهرستان خرم آباد و بروجرد قادر به میزبانی مسابقات هستند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: اقدامی ارزشمند است که عملی و شدنی باشد و از ظرفیت دورود می توان به برگزاری جشنواره ورزشی در رشته های بومی و محلی اشاره کرد و ظرفیت طبیعی فراوان در  این شهرستان منجر به برتری و مزیت  دورود نسبت به دیگر شهرستانها است.

 

 فرماندار دورود نیز گفت: سالیان سال است که با آقای والیزاده مرادی و خانواده محترم ایشان رابطه داشته ام و لیاقت ایشان را به مراتب بالاتر از این سمت میدانیم. هر جایی که نیاز به همکاری ما برای پیشبرد برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان دورود باشد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
 
 
سید مصطفی موسوی افزود: دورود در رشته های مختلفی از جمله کشتی و تکواندو قهرمانان شاخصی دارد و در صورت نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان میتواند قهرمانان بیشتری به جامعه ورزش کشور معرفی کند. با توجه به ظرفیت فوق برنامه‌ این شهرستان در رشته تکواندو نیاز به راه اندازی خانه تخصصی تکواندو به شدت احساس میشود. علاوه بر این راه اندازی  یک خانه کشتی خوب که همه مناطق این شهر را پوشش دهد لازم است. استعدادهای خوبی در رشته فوتبال داریم  که باید برنامه ریزی ویژه برای این رشته صورت گیرد. 
 
 
وی یادآورشد: ما آمادگی داریم که با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان میزبان مسابقات مهم ملی و بین المللی باشیم.
 
 
فرماندار دورود گفت:متاسفم برای مسئولانی که به راحتی از کنار زورخانه شهر دورود گذشته اند، رونق گرفتن ورزش زورخانه ای در این شهرستان از مطالبات اصلی جامعه ورزش دورود است.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9271

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات