مدیرکل ورزش لرستان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت : ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد امسال به بهره برداری می رسد.

 

وحید والی زاده مرادی درحاشیه بازدید استاندار و مدیران ازورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی سفیرلرستان اظهار کرد: این ورزشگاه  از پروژه‌های بر زمین مانده است که عملیات اجرایی آن از سال 1388 آغاز شده و پس از 13 سال تعطیلی در سفر آذرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان جزو مصوبات سفر قرار گرفت.

 

وی بیان این که  ورزشگاه 15 هزار نفری مجموعه دهکده ی المپیک خرم آباد در دولت سیزدهم با پیشرفت چشمگیر در آستانه افتتاح وبهره برداری است ، افزود: رفع مشکلات نیازمند پیگیری های شبانه روزی است و یکی از اولویت های اصلی مجموعه مدیریت این اداره کل حل سریع مشکل این ورزشگاه است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اعتباری بیش از 800 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص پیدا کرد تا روند تکمیل آن از سرگیری شود.

 

وی با بیان این که  این پروژه نواقصی دارد که مرتفع خواهند شد، افزود: خوشبختانه با اعتباری که به این پروژه تزریق شد روند تکمیل آن ظرف یک سال گذشته سرعت قابل توجهی گرفته و با این روند این پروژه امسال به بهره برداری می رسد.

 

والی زاده مرادی  یادآورشد:این پروژه یک طرح کامل با مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع، ساختمان مرکزی چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع، گیشه بلیط فروشی ۸۳۸ مترمربع، ۸۷ پارکینگ اتوبوس و ۴۰۸ پارکینگ خودرو سواری طراحی شده است. که مجموعه های متعددی را در بر می گیرد.

 

 خبرنگار- احسان مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9302

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات