رییس دادگستری پلدختر:

تعامل بین خبرنگاران و دستگاه قضا موجب روشنگری و تعالی در جامعه می شود  

 

رئیس دادگستری پلدختر گفت: تعامل ، هم افزایی و همکاری بین خبرنگاران و دستگاه قضایی موجب روشنگری ، تعالی، بالندگی و کاهش بزه در جامعه می شود.

 

مهدی بیرانوند روز شنبه در دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدختر، اظهار داشت: خبرنگاران با توجه به ارتباط با مردم و نهادهای مدنی رسالت خطیری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  دارند و با آگاه سازی مردم و معرفی حقوق و تکالیف آنها می توانند حجم مشکلات حقوقی را کاهش دهند.

 

وی ،ظرفیت رسانه های جمعی را  ظرفیت عظیم دانست و افزود: تعامل دستگاه قضایی با خبرنگاران موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام و تقویت روشنگری  و ایجادآرامش و آسایش جامعه می شود وخبرنگاران می توانند در برقراری عدالت قضایی کمک کار دستگاه قضایی باشند.

 

پیشکسوت  و فعال رسانه ای شهرستان پلدختر در این دیدار گفت: دستگاه قضایی یکی از قوای حساس و رکن رکین انقلاب اسلامی است که در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار است.

 

غلامرضا مهرابی با بیان این که خبرنگاران  چشم بینا  ،گوش شنوا  و زبان گویا و امین مردم هستند ، افزود: شهرستان پلدختر در سطح بالایی از ظرفیت رسانه ای قرار دارد و امیدوارم با اتحاد، همدلی و همراهی تمامی فعالان رسانه ای و کمک مسئولان  شهرستان شاهد روزهای بهتر برای خبرنگاران و حرفه سخت و پرتلاش خبرنگاری باشیم.

خبرنگار: احسان مهرابی

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/d468

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات