سالن خبرنگار شهید محسن کرموند در اداره ارشاد پلدختر رو نمایی شد

 

 

در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آیینی با حضور حجت الاسلام محمد حسین وحیدی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ، حجت الاسلام محمد محمودی رییس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسوولان از سالن کنفرانس خبرنگار شهید محسن کرموند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر رو نمایی شد.

 

در این مراسم رضا نظری مدیراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد شفیعی مدیر آموزش و پرورش و اسماعیل میخک بیرانوند رییس اداره کتابخانه های عمومی پلدختر نیزحضور داشتند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان رسالت اهل قلم را ایجاد بیداری و تفکر دینی در جامعه به ویژه در نسل جوان دانست و گفت: اصحاب رسانه ،خبرنگاران و اهالی قلم با توجه به شرایط امروز جهان در راستای مقابله با قلم های مسموم دشمنان رسالت سنگین و خطیری بر عهده دارند و باید پیام شهیدان را با قلم و آثار پرخیر و برکت خود به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

حجت الاسلام وحیدی رسالت قلم  را ثبت فرهنگ شهادت دانست و اظهارکرد: مقام معظم رهبری می فرمایند که قلم باید در مسیر اخلاق ، منطق ، خلاقیت علمی و تفکر دینی باشد و اثر قلم است که انتقال دهنده فرهنگ عاشورایی است و خبرنگاران و اهالی قلم با بیان واقعیت ها همراه با امید آفرینی در جهت تقویت نظام گام بردارند.

 

شهید کرموند متولد 1342 در روستای جلگه خلج از توابع پلدخترمتولد شد  و دانشجوی دندانپزشکی و همچنین کتابدار و کارمند فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان بوده که به عنوان نیروی «تبلیغاتی و رسانه‌ای» در سپاه ثارالله کرمان در عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته و سرانجام در 18 آذر ماه سال 1365 درعملیات فاوبه دلیل اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

خبرنگار- احسان مهرابی

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8911

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات