استاندار لرستان: رویکرد جدید استان اتحاد و خدمت با محور برنامه است

 

 استاندار لرستان که ۲ روز گذشته در این مسئولیت منصوب شد گفت: رویکرد جدید استان اتحاد و خدمت رسانی حول محور برنامه است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان  ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان های استان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی لرستان در مسیر تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه های اجرایی و مسوولان خدمت گزار است.

 

وی خطاب به فرمانداران افزود: شما مسوول به کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به ویژه در دستگاه های زیرمجموعه وزارت ها هستید.

 

استاندار لرستان گفت: در اولین جلسه ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت خانه ها پیگیری خواهم کرد.

 

وی افزود: وزارت خانه ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند تا ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار کنیم.

 

شفقت یادآورشد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به عنوان یک پشتیبانی کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات است و با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

 

وی افزود: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه ریزی، اقدام و همدلی می توانیم آنها را بهره ور کنیم.

 

استاندار لرستان بر فعال کردن و پیشرفت روستاها تاکید کرد و گفت: ایجاد و ارتقای خرد اقتصادی در روستاها بر پایه برنامه جامع منطقه ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها می شود و حاشیه نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

 

شفقت به مدیریت هزینه های دولت نیز اشاره و افزود: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری و از هزینه های اضافه خودداری کنید.

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9257

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات