استاندار :

لرستان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

 

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: همه آمادگی ها برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان  ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات اظهارکرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسوولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر از رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم ، افزود: در صدا و سیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

 

استاندار لرستان به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و امیدواریم در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9258

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات