استاندار لرستان: مشکل بانک‌های استان در حوزه منابع و مصارف جدی است

 

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات جدی بانک های استان در جریان انجام کار و وظایف محوله به خصوص بحث منابع مالی و مصارف، گفت: مدیریت اجرایی استان ، آمادگی لازم برای بررسی این مسایل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک ها را دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان اظهارکرد: در حوزه بانکی مشکل جدی داریم که بانک ها باید وارد میدان شوند و همکاری کنند.

 

وی افزود: بانک های استان باید مشکلات کشوری، استانی و عدم کفایت منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند و سطح برخورداری استان با توجه به محرومیت جبران و بهره وری بیشتری محقق شود.

 

استاندار لرستان گفت: بخشی از پروژه های سفر، ناتمام مانده و مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد که در این راستا سازمان برنامه و بودجه، معاونت های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری نیز موظف شده اند نامه ای دقیق و کارشناسی را برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

 

وی افزود: تلاش می شود با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه های پیش رو درصد پیشرفت طرح ها ارتقا یابد و در صورت مساعد شدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رییس جمهور تا قبل از ماه محرم آماده خواهد شد.

 

شفقت یادآورشد: گزارش مکتوب تمام طرح های اجرا شده، طرح های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9255

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات