مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان اعظم روانشاد روز چهارشنبه در آیین تجلیل از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا پسرانه خرم‌آباد که به مناسبت روز جوان برگزار شد، با بیان اینکه جمعیت جوان یكی از اصلی‌ترین مولفه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جوامع به شمار می‌رود، اظهارکرد: جوانان نقش حیاتی و موثری را در رشد و پیشرفت یك كشور ایفا می‌كنند.

 

وی با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند است و در تربیت هنرمندان خلاق، متعهد و کارآمد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور اثرگذار است، افزود: هزینه کردن در این هنرستان نوعی سرمایه‌گذاری است و بازخورد آن را خواهیم دید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تجربه، هنر و دانش هنرجویان دیروز و استادان امروز پشتوانه این هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها هستند، گفت: فرهنگ و تمدن غنی ایران پشتوانه محکمی برای نسل امروز است.

 

وی با اشاره به اینکه دانش و هنر همزاد هم هستند، افزود: هنر تجلی‌‌گاه آفرینش است و در این میان تلاش هنرمندان می‌تواند به ارزش و اعتبار این فضای مهم شکل دیگری ببخشد.

 

روانشاد با تاکید بر اینکه جریان آموزش هنر را باید به حوزه تربیت و آموزش پیوند داد، یادآورشد: هنرستان هنرهای زیبا در ادوار مختلف هنرمندان صاحب‌نامی را به جامعه هنری استان و کشور تحویل داده است.

 

وی به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه هنرستان هنرهای زیبا  اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این طرح امکانات مناسب‌تری برای هنرجویان فراهم شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم گفت: پویش "هنرجویان امروز، آینده‌سازان فردا" در این هنرستان‌ راه‌اندازی شود و از هنرجویانی که علاوه بر تولید آثار هنری در انتخابات نیز مشارکت داشته باشند تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8959

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات