رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان

 

در آیینی همزمان با روز گرامیداشت شهدا از پوستر یادواره شهدای رسانه لرستان با حضور سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران، و فیروز آزادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان رونمایی شد.

 

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ، همچنین درآیین رونمایی از پوستریادواره شهدای رسانه لرستان که درمجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزارشد، سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، رضا مریدی اصل مسوول بسیج رسانه ، فریدون کریمی والا مسوول بسیج هنرمندان و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز حضور داشتند.

 

در حاشیه این آیین از یداله باقری خادم شهدا و اسماعیل سپهوند نویسنده وراوی دفاع مقدس لرستان و خانواده های شهدا و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل به عمل آمد.

 

سپهوند نویسنده کتاب "بلدچی" است که جامع ترین خاطره نگاری دفاع مقدس لرستان را با نگاه متفاوتی به دوران دفاع مقدس را روایت کرده است.

 

به همت انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان یادواره شهدای رسانه استان خرداد ماه سال 1403 با همکاری بنیادشهید و امور ایثارگران ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و شهرداری خرم آباد در تالار شهید آوینی این شهر برگزار می شود.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9042

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات