اهدای ۱۰ دستگاه آمبولانس مدرن توسط یک خیر به اورژانس ۱۱۵ خرم‌آباد 

 

حاج علی دولتشاهی خیر خرم آبادی ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به ارزش ۲۳ میلیارد تومان را به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اهدا کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در مراسم اهدای این آمبولانس ها اظهارکرد: 6 دستگاه از آنها به اورژانس خرم آباد و مابقی به شهرستان‌های دلفان، سلسله، چگنی و بخش بیرانشهر هر کدام یک دستگاه تحویل داده شد.

 

بهرام دلفان افزود: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی لرستان تنها چهار دستگاه آمبولانس تهیه کرد که با اهدای این تعداد آمبولانس خیر نیک اندیش، تحول خوبی در مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ رخ خواهد داد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از علی دولتشاهی خیر خوشنام لرستانی که 10 دستگاه آمبولانس را تحویل حوزه ی سلامت داد؛تقدیر کرد و افزود: اقدام های خیرخواهانه و کار نیک که رضای خداوند در آن است؛ سبب می شود که انسان احساس خوشحالی کند و پاداش این کار خیر نزد خداوند محفوظ است.

 

علی دولتشاهی  خبرخرم آبادی که همواره در راستای توسعه لرستان اقدام های خداپسندانه فراوانی را انجام داده در این مراسم گفت : امروز روز احسان و نیکوکاری است و سعی کردیم که در این روز مبارک، مراسم اهدا آمبولانس ها برگزار شود.

 

این نیکوکار خرم‌آبادی که فعال اقتصادی است، هدف از این عمل خداپسندانه  را رضای خداوند و کمک به بهداشت و درمان استان عنوان کرد و افزود: این دنیا به کاهی نمی ارزد و تنها چیزی که در ذهن ما متبادر می شود ؛ این است که یک کار خیر و اقدامی خداپسندانه در راستای رضای خداوند و خدمت به مردم برداشته شود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این، 100 زندانی جرائم غیر عمد نیز در هفته نیکوکاری آزاد می شوند و در آستانه ماه مبارک رمضان هم 2 هزار کارت هدیه یک میلیون تومانی به نیروهای خدماتی و پاکبانان شهرداری های استان اهدا خواهد شد.

 

دولتشاهی یادآورشد: نه تنها در استان، بلکه در کشور و خارج از کشور، در خدمت مردم هستیم و باید در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم و اگر شهدا نبودند؛ ما الان اینجا نبوده و باید قدردان خون شهدا باشیم.

 

وی ورود خیرین به حوزه ی سلامت جهت ارائه ی خدمات مطلوب به مردم را مهم دانست؛و افزود: دولت به تنهایی از عهده ی هزینه های بالای خرید آمبولانس و دارو و تجهیزات بیمارستانی بر نمی آید و کمک خیرین در این حوزه، به طور قطع راهگشا است.

 

گفتنی است؛ علی دولتشاهی در یک اقدام خیرخواهانه ی دیگر، با پرداخت بدهی های ۱۰۰ زندانی غیر عمد که به خاطر بدهی مالی زندانی بودند؛ آزاد کرد و 2 هزار کارت هدیه نقدی نیز به افراد نیازمند پشت بازار شهرستان خرم آباد اهدا کرد.

 

در این مراسم علی جهانی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان ، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان و برخی دیگر از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9015

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات