اهدا 3 میلیون تومان آبشار عاطفه های پلدختر به کودکان یتیم

 

 

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های پلدختر گفت: به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر به همت آبشار عاطفه های شعبه این شهرستان  وبا حمایت خیرین مبلغ سه میلیون تومان به کودکان یتیم اهداشد.

 

کوثر رشنو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارسفیر لرستان با تبریک میلاد با سعادت مظهر العجائب اسدالله الغالب حضرت مولی الموحدین امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع)اظهار کرد: مهم ترین رویکرد این موسسه خیریه دستگیری از نیازمندان و ایتام است که یکی از ابعاد شخصیتی وسیره و روش نخستین امام شیعیان می باشد.

 

وی با بیان این که بیشترفعالیت آبشار عاطفه ها با حمایت خیران انجام می شود ، افزود: این موسسه خیریه با جلب مشارکت خیران و با حرکت در راستای کمک به  تامین هزینه های ایتام ، زنان سرپرست خانوار، جهیزیه دختران و نیازمندان و فقر زدایی تلاش می کند.

 

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های شعبه پلدخترگفت:موسسه  مردم نهاد آبشار عاطفه ها بزرگترین خیریه غیر دولتی کشور است و انتظار می رود با حمایت بیشتر خیران زمینه ای برای کمک به نیازمندان  درشهرستان ایجاد و باری از دوش فقرا برداشته شود.

 

وی با تقدیراز خیرینی که آبشار عاطفه هارا در یاری رساندن به نیازمندان کمک می کنندافزود: افراد خیر ونیک اندیش می‌توانند در طول سال هر نوع کمک نقدی خود را به شماره کارت 6037991899546414  نزدبانک ملی برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

 

رشنو یادآورشد: آدرس دفتر موسسه خیریه آبشار عاطفه های واقع در پلدختر خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی نبش پل شهدای دولت جنب خوابگاه دانشجویی منتظر کمک های سبز شما خیران می باشد.

 

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های شعبه پلدختر از محسن مهرابی خبرنگار شهرستان به خاطر پوشش اخبار مربوطه به این موسسه تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام  وحیدبیرانوند مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه پلدختر به عنوان پدر مهربانی از نقاشی با عنوان آرزوی  بچه ها و شعر خوانی آنها دیدن و برای کودکان کلاس آموزشی برگزارکرد.

خبرنگار: محسن مهرابی

 

 

 

 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/b1cf

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات