مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آب منطقه ای لرستان اختصاص یافت

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: وزارت نیرو پنج هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تنخواه امسال برای تکمیل پنج پروژه نیمه تمام استان اختصاص داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، داریوش حسن نژاد روز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان اظهارکرد: از این مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای سد تاج امیر، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای سد کمندان، ۴۰۰ میلیارد ریال آبرسانی شهر بروجرد، ۱۰۰ میلیارد ریال عالی محمود و مابقی برای طرح های مختلف لحاظ شده است.

 

وی افزود: ۱۱ مصوبه با ۱۳ پروژه در سفر ۱۹ آذر ۱۴۰۰ رییس جمهور به لرستان نهایی شد که ۱۰ پروژه اجرایی شده و برای مابقی نیز سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال نیاز می باشد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۹۰۰ هکتار زمین پایین دست سد حوضیان از مجموع یک هزار و ۵۰۰ هکتار آماده بهره برداری شده است.

 

وی افزود: یکی از طرح های نیمه تمام ایستگاه پمپاژ دشت جایدر است که از مجموع یک هزار و ۹۰۰ هکتار، یک هزار و ۵۰۰ هکتار آماده بهره برداری شده و برای مابقی نیز ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

 

به گفته حسن نژاد شبکه سد مروک، آبرسانی به ازنا، و آبگیری سدهای تاج امیر و کمندان به عنوان مصوبه دور اول سفر اجرا شدند.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در مورد سد معشوره نیزگفت : مجوز ماده ۲۳ سد پارسال تصویب شده و در صورت تامین اعتبار طی سه سال بهره برداری می شود.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9251

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات