معاون سیاسی استانداری لرستان:

مدیران پاسخگوی اصحاب رسانه باشند/برخورد با مدیران کم کار

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: توجه به دردمندی و دغدغه‌های اصحاب رسانه و قلم درواقع پاسخگویی به نیازهای مردم وحائز اهمیت است.

 

بهرام ستاری در گفت و گو با پایگاه خبری سفیرلرستان اظهار کرد: روند توسعه در لرستان مستلزم هماهنگی و همدلی مدیریت ارشد استان با همه مجموعه هایی است که در حال تلاش هستند و اصحاب رسانه نیز حلقه واسط جامعه و حاکمیت هستند.

 

وی افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان بسیار حائز اهمیت است و مدیران دستگاه‌های اجرایی به جد پیگیر مصوبات این سفر به ویژه در حوزه زیرساختی هستند وآن را در دستور کار دارند.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به روند تغییر در انتصابات در حوزه سیاسی اشاره کرد وگفت:تسریع در انتصابات در عرصه های متعدد مورد تاکید است که خوشبختانه تا حدود ۸۰ درصد به نتیجه رسیده است و بایددر بحث ستادی با پیگیری‌های استاندار در این زمینه در تنظیمات کاری  زودتر به نتیجه برسد تا مدیران پاسخگو باشند.

 

وی افزود: چند طرح متناسب با نیازهای مردم از جمله طرح رفع فقر و توجه به عفاف و حجاب در حوزه اجتماعی برابر با یک سری الزامات قانونی متناسب با این مهم، در دستور کار قرار دارد.

 

ستاری توجه به عفاف و حجاب را حائز اهمیت دانست ویادآورشد: امروز گوهر عفاف وحجاب در جامعه آن طور که باید با هنجارهای اسلامی هماهنگ نیست وپاس داشته نمی شود که این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

وی افزود:دستگاه های اجرایی موظف به رعایت یک سری اصول و الزامات قانونی متناسب با عفاف و حجاب هستند که باید رعایت شود.

 

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت :مدیریت هایی که تاکنون در دستگاه های دولتی تعویض نشدند  باید تا لحظه آخر پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم باشند و با جدیت امور را دنبال کنند و رویکرد جهادی متناسب با اهداف و سیاست های دولت داشته باشند.

 

 وی افزود:متاسفانه برخی اداره ها در سطح استان مشاهده می شود سستی و رخوت می کنند که این به ضرر استان است و به آنها توصیه می شود از سستی خودداری کنند و تلاش مضاعف داشته باشند که درغیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد.

 

ستاری یادآورشد:جمع بندی شورای اطلاع رسانی منجر به این است که روند توسعه در استان با هماهنگی و همدلی مدیریت ارشد استان با همه مجموعه هایی که در حال تلاش هستندامکان پذیر است  و اصحاب رسانه نیز حد واسط دردمندی مردم و مسئولان هستند و مدیران باید پاسخگو باشند.م

 

خبرنگار: غلامرضا مهرابی 

لینک کوتاه: http://safirelorestan.ir/id/5188

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات