تجلیل انجمن فعالان رسانه ای لرستان از سه خبرنگار برتر جشنواره ملی رسانه ای

 

هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان از سه همکار رسانه ای برتر در جشنواره ملی رسانه ای تقریب تجلیل به عمل آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیر لرستان ، رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان روز شنبه با حضور در مرکز جهاد دانشگاهی استان با رییس و خبرنگاران این واحد دیدار و گفت وگو کردند.

 

رییس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان در این دیدار که به منظور تجلیل ازسه خبرنگار ایسنا لرستان که در جشنواره ملی تخصصی و رسانه ای تقریب حائز رتبه های برتر شدند برگزار شد به نقش موثر انجمن ها در حمایت از اصحاب رسانه استان پرداخت و گفت : در یکسال گذشته تلاش کردیم در حوزه های مختلف گام های مهمی برای جامعه هدف برداشته شود و تا حدودی برنامه های از پیش طراحی شده انجمن تابه حال محقق گردیده و به طورقطع سال آینده نیز با توسعه انجمن به دنبال اهداف گسترده تری خواهیم رفت.

 

محدثه مقدم با اشاره به موفقیت خبرنگاران ایسنا لرستان در جشنواره ملی اظهارکرد : موفقیت همکاران در ایسنا تنها برای این عزیزان نبوده وبه طورقطع  این موفقیت به نام همه رسانه های استان ثبت و این خود افتخاری برای اهالی رسانه در استان محسوب می شود .

 

وی به شمه ای از عملکرد انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته در حوزه ورزش با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان ، در حوزه درمان با انعقاد تفاهم نامه با دانشکده دندانپزشکی و در حوزه رفاهیات با همکاری سازمان های مرتبط بسته های غذایی متنوعی را در اختیار اصحاب رسانه گذاشتیم و تلاش می نماییم در سال آینده اقدام های بیشتری را ارائه نماییم.

 

رییس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با تبریک به اهالی رسانه در استان گفت: این انجمن نیز خود را مکلف می داند در این حوزه نیز بر اساس رسالت خود از همکاران موفق تجلیل نماید و امیدواریم این موفقیت همکاران در ایسنا همچنان گذشته استمرار داشته باشد.

 

در این دیدار دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان نیز فلسفه وجودی انجمن های صنفی را حمایت از اصحاب رسانه دانست وگفت : تاسیس انجمن های صنفی در کشور به صدها سال پیش بر می گردد و این نهادهای خصوصی پیشینه بسیار کهنی در کشور داشته و دارند.

 

سید احمد موسوی اظهارکرد: در لرستان نیز انجمنها فعالیت هایی داشته اند اما انجمن فعالان رسانه ای استان از سال 1401 در لرستان متولد شد و در این مدت بیش از 100 نفر به عضویت آن درآمدند و تاکنون در حوزه وظایف خود رضایت نسبی جامعه هدف را به دست آورده است.

 

وی با تبریک به همکاران ایسنا و موفقیت آنها در جشنواره تخصصی رسانه ای تقریب افزود : یکی از رسالت های انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان توجه و حمایت اساسی از همکاران است که در همین راستا با نظر موافق و تایید اعضای هیات مدیره، تجلیل از همکارانی که در جشنواره های کشوری حائز رتبه های برتر شوند به مصوبه رسمی تبدیل شد لذا پیرو همین مصوبه موظف به تجلیل از همکاران موفق در سطح کشوری هستیم.

 

عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن صنفی فعالان رسانه ای  لرستان از میزبانی شایسته مجموعه جهاد دانشگاهی و مدیریت فرامرزیان در همین رابطه تقدیرکرد.

 

سهراب فرشاد اظهارکرد : جهاد دانشگاهی استان برای رسانه و استان لرستان یک ظرفیت اساسی است که سال ها در حال فعالیت آموزشی اداری وبه تازگی نیز درمانی است .

 

وی افزود : انتظار می رود با توجه به سیاست های آموزشی انجمن در خصوص حوزه آموزشی ، امکانات و تجهیزات مناسب تخصصی که در این مجموعه وجود دارد در جهت همکاری با انجمن صنفی جهت برگزاری دوره های آموزشی مساعدت شود.

 

عضو هیات مدیره انجمن فعالان رسانه ای لرستان گفت : نگاه مدیریت مجموعه جهاد دانشگاهی استان یک نگاه مثبت نسبت به رسانه هاست که جای تشکر و قدردانی دارد و امیدواریم همکاری های دوجانبه تداوم یابد.

 

مدیریت جهاد دانشگاهی لرستان نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از حضور هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان در جهاد دانشگاهی استان گفت : رسانه یک ظرفیت مهم برای استان است و رسانه های لرستان نیز رسانه مطالبه گر و پیگیر مسائل توسعه استان هستند.

 

فرهاد فرامرزیان اظهارکرد: رسانه رکن چهارم دمکراسی است که چه در زمان جنگ چه در زمان صلح و چه در زمان کرونا بار اصلی مشکلات را به دوش کشیدند و با تولید محتوا و اطلاع رسانی زحمت غیرقابل جبرانی در این عرصه متحمل شدند .

 

وی افزود: نقطه قوت رسانه های لرستان این است روز خبرنگار در کشور به نام یک شهید لرستانی است که این شهید از بزرگان کشور و مفاخر کشور بودند.

 

مدیر جهاد دانشگاهی لرستان گفت: رسانه استان عقبه بسیار مهمی دارد که همواره ماموریت خود را در سطح جامعه به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

 

وی افزود: رسانه لرستان و انجمن فعالان رسانه استان که از افراد توانمند رسانه تشکیل شده سال های قبل باید به فکر تشکیل این چنین انجمنی بوده تا بیشتر و زودتر به دنبال احقاق حق خود می رفتند اما به هرحال این انجمن یک انجمن پویا و صاحب برنامه ای است که به طورقطع پیشرفت های زیادی خواهد کرد.

 

فرامرزیان یادآورشد: ظرفیت و امکانات جهاد دانشگاهی استان در اختیار رسانه و انجمن صنفی قرار خواهد گرفت و آمادگی داریم در خصوص آموزش و هر همکاری دو جانبه دیگری در راستای منافع خبرنگاران همکاری کنیم.

 

وی به موضوع انتخابات اشاره و بر ضرورت مشارکت هر چه بیشتر مردم در این آزمون بزرگ سیاسی تاکید کرد و افزود: در بحث مشارکت در انتخابات باید از ظرفیت انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان استفاده کرد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: باید میزگردهای تخصصی با حضور طیف‌های سیاسی برای افزایش مشارکت مردمی در پای صندوق‌های اخذ رای در انجمن برگزار شود چراکه مشارکت بالا در انتخابات سبب افزایش اقتدار و امنیت کشور خواهد بود.

 

وی افزود: رسانه‌های خارج کشور با فرافکنی جهت ناامید کردن کشور تلاش دارند تا به مردم القا کنند جمهوری اسلامی در این چهار دهه هیچ کاری نکرده است و می‌خواهند افکار عمومی را مسموم کنند و مدیران اجرایی باید "ایربک‌ حاکمیت" باشند و در استان جوابگو باشند.

 

فرامرزیان یادآورشد: در این انتخابات چنانچه افراد اصلح و کاردان انتخاب شوند به طورقطع مجلسی قوی خواهیم داشت.

 

در پایان این دیدار از ابراهیم شریفی ، آزیتا یوسفیان و مرضیه حافظی که در جشنواره ملی تخصصی تقریب کشور رتبه های برتر را از آن خود کردند با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است در این دیدار مجتبی ساکی ، مهدی آل کثیر و فاطمه کردعلیوند نیز از دیگر اعضای هیات مدیره و غلامرضا مهرابی بازرس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان حضور داشتند.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8923

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات