مدیرکل ارشاد لرستان:

نمایشگاه مد و لباس با عنوان «کُلِنجَه» در خرم‌آباد افتتاح می‌شود

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کُلِنجَه» در خرم‌آباد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان، اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کُلِنجَه» در خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

 

وی افزود: این نمایشگاه باهدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی‌اسلامی از ۲۶ بهمن ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص‌ها و ویژگی‌های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تأکید قرار دارد،گفت: نمایشگاه مد و لباس لرستان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک باکیفیت و متناسب بافرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ اثر از فعالان مد و لباس استان در این نمایشگاه ارائه می‌شود، افزود: نمایشگاه جنبی طراحی تاپستری، صنایع‌دستی مرتبط با پوشاک و تزئینات لباس نیز در کنار نمایشگاه برپا می‌شود.

 

روانشاد یادآورشد: آثاری که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس‌های به‌روزآوری شده با الهام از موضوعات ایرانی‌اسلامی است که با انواع تکنیک‌ها اجرا شده‌اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: این نمایشگاه با همکاری این اداره کل، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن مد و لباس استان و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران خرم‌آباد برپا می‌شود.

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8940

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات