مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برگزاری مسابقه ای با محوریت یادواره شهدای رسانه ویژه اصحاب رسانه لرستان

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حاشیه برگزاری یادواره شهدای رسانه، پویشی ویژه اصحاب رسانه با رقابت آثار تولیدی رسانه ها در عرصه معرفی شهدای رسانه برگزار شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان اعظم روانشاد، در نشست خبری با انجمن فعالان رسانه با موضوع برگزاری یادواره شهدای رسانه ای استان اظهارکرد: اصحاب رسانه در جایگاه والایی قرار دارند و از قوی ترین تیم رسانه ای در کشور از لحاظ کمی و کیفی هستند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای رسانه نیازمند یک خروجی اثربخش همچون کتاب و... است، افزود: باید کارهایی قوی و اثر بخش انجام شود و در این راستا کمیته علمی پژوهشی راه اندازی شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: کمیته اجرایی، کمیته هنری، کمیته اطلاع رسانی و پشتیبانی از دیگر کمیته هایی است که باید تشکیل شود.

 

وی افزود: پیشنهاد می شود روز ۲۲ اسفند که روز شهدا است، پوستر شهدای رسانه رونمایی شود.

 

روانشاد یادآورشد: از دیگر برنامه های جانبی مراسمی برای جانبازان خبرنگار و پیشکسوتان رزمنده که با شهدای رسانه خاطره دارند، برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برگزاری مسابقه ای با محوریت شهدای رسانه ویژه اصحاب رسانه از دیگر برنامه های جانبی است که نیازمند برنامه ریزی است.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/8952

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات