عضو هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان:

تمهیدات لازم برای برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان اندیشیده شد

 

عضو هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان گفت: نخستین یادواره شهدای رسانه استان از مهمترین مصوبات هیات مدیره این انجمن بودکه تمهیدات لازم برای برگزاری آن اندیشیده شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیرلرستان ،"سهراب فرشاد" روز سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه استان، اظهار کرد: به همت و پیشنهاد انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان یادواره شهدای رسانه استان  به عنوان رویدادی که برای نخستین بار در کشوربرگزار می شود با پیگیری های لازم و مجدانه با افتخار به تصویب رسید.

 

وی از پیگیری مجدانه رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان برای برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه استان تشکرو قدردانی کرد.

 

عضو هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان همچنین از مساعدت ،همکاری و مشارکت فعالانه و بی دریغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ویژه مدیر این اداره ، مجموعه بنیادشهید و امور ایثارگران ، سازمان برنامه و بودجه و استانداری برای برگزاری یادواره شهدای رسانه استان تقدیر کرد.

 

وی افزود:در دیدار اخیر عوامل برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان با "فرهاد زیویار" استانداربراستقبال و حمایت همه جانبه برای برگزاری این رویداد تاکید شد.

 

"فرشاد" همچنین  جهت ارتقا کیفی برگزاری این یادواره در نشست های مشترک با صنف های مختلف رسانه ای  لرستان هم اندیشی های لازم صورت خواهد گرفت.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9043

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات