مدیرکل ارشاد لرستان:

خبرنگاران می‌توانند در ترویج فرهنگ شهادت نقش پررنگی داشته  باشند

 

 

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خبرنگاران می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش پررنگی داشته  باشند.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در آیین گرامی‌داشت روز شهدا و رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه استان، شهادت را یک رسانه دانست واظهارکرد: شهید با شهادتش حق و ارزشمند بودن مسیر را اثبات می کند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط خبرنگاران قابل تقدیر می باشد.

 

وی افزود: شهدای رسانه نقش مهمی در انتقال حوادث و تحولات هر زمانی داشته اند و یادواره شهدای رسانه لرستان نیز ۶ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامی‌داشت این روز به فعالیت کارگروه ترویج ایثار و شهادت این اداره اشاره کرد و گفت: امسال  چهارمین همایش راه سلیمانی در استان با حضور قوی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برگزار شد  وبرنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل و سرکشی ، نظارت ، تولیدات فرهنگی ، هنری و رسانه ای به همت و هم افزایی دستگاه های فرهنگی و هنرمندان که همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده و هستند در طول سال از سوی این کارگروه در دستور کار قراردارد.

 

وی از خلاقیت انجمن فعالان رسانه‌ای لرستان در برگزاری  یادواره شهدای رسانه لرستان تقدیر کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به اینکه روز خبرنگار به نام خبرنگار لرستانی "شهید محمود صارمی" نام گذاری شده جای این برنامه در استان خالی بود.

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9045

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات