مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان :

رسانه ها پیام رسان شهدا و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت : رسانه ها مروج فرهنگ ایثار و شهادت وبازگو کننده و پیام رسان شهدا در بیان سیره ، روش و اهداف آنان هستند.

 

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری سفیرلرستان ، سرهنگ محسن رشیدی روز سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر یادواره شهدای رسانه استان اظهار کرد: رسانه تا کنون نقش  بی بدیل و بی نظیری در ثبت و ضبط وقایع مربوط به جانفشانی شهدا در دفاع از حق و حقیقت داشته و فعالیت آنان هیچ گاه تحریف نشده است.

 

وی با بیان این که یکهزار و ۷۰۰ وصیت نامه شهید لرستان آماده  و در کتاب ۹ جلدی صحیفه سرخ منتشر شد ،افزود:احترام به والدین ، تبعیت از ولایت ، حفظ وحدت و همبستگی و عفاف و حجاب از بیشترین توصیه های شهدا در وصیت نامه آنها است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بر انتقال پیام شهدا توسط خبرنگاران تاکید کرد و گفت :انتقال این پیام از مطالبات مقام معظم رهبری است و برگزاری یادواره شهدای رسانه  لرستان با همین هدف و در راستای انتقال ارزش ها به نسل جوان می باشد که اقدامی مهم و قابل تحسین است.

 

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا  افزود: برگزاری کنگره ها ، یادواره و همین رونمایی از پوستر شهدای رسانه لرستان را مصداق یاد شهدا است .

 

سرهنگ رشیدی با بیان این که  لرستان ۱۸۰ شهید جاوید الاثر دارد، یادآورشد: شهدا جان خود را در اوج ایثار و شجاعت برای سربلندی و اقتدار کشور درطبق اخلاص نهادند و امروز همه ما در برابر این مهم مدیون و موظف به نشر ارزش هایی مانند یاد شهدا هستیم.

 

خبرنگار- یگانه مهرابی

 

 

 

لینک کوتاه: https://safirelorestan.ir/id/9046

نوشتن دیدگاه

آخرین اخبار

تبلیغات